۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۵۴۱۵۷
حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی:

لازمه حرکت تمدنی مردم هم افق شدن با ولی جامعه است

لازمه حرکت تمدنی مردم هم افق شدن با ولی جامعه است
مدیر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در قم ضمن بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی ایران تمدن سازی برای ظهور است، اظهار داشت: لازمه این حرکت تمدنی هم افق شدن یکایک مردم با ولی جامعه در دو ساحت فکر و قلب است.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سعید صلح میرزایی مدیر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در قم در جلسه‌ای با عنوان مروری بر بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب ضمن بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی ایران تمدن سازی برای ظهور است، اظهار داشت: لازمه این حرکت تمدنی هم افق شدن یکایک مردم با ولی جامعه در دو ساحت فکر و قلب است.

حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی ثمره هم افق شدن مردم با ولی جامعه را تنظیم شدن یکایک و مجموعه ملت با مرکزیت ولایت دانست و گفت: در این صورت سرعت یافتن حرکت تمدن ساز انقلاب اسلامی محقق خواهد شد.

مدیر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در قم پیگیری همه بیانات و مطالعه کتب امامین انقلاب را دو راه هم افق شدن یکایک مردم جامعه با ولی جامعه دانست، ابراز کرد: شیوه درست مواجهه با بیانات رهبر معظم انقلابی؛ استناد همه فقرات ساختار و محتوا به متن بیانات، رعایت همه قواعد لازم برای فهم کلام، توجه به مجموع بیانات و دقت در هماهنگی گزاره‌ها با یکدیگر و متناقض نکردن فهم شان، لحاظ انواع قرائن غیرکلامی، توجه به ویژگی‌های گوینده، توجه به هم سو بودن تمام جزئیات با مبانی و منظومه فکری و تبیین گونه‌های مختلف کلام است.

حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی بیان داشت: موضوعات اصلی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نوروزی اول فروردین ۱۴۰۳، امکان استفاده هم زمان از بهار طبیعت و بهار معنویت ماه رمضان، شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، نکاتی در زمینه عمومی و ملی کشور و نکاتی در مورد قضایای غزه و فلسطین بود.

ارسال نظرات