۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۵۴۱۹
معاون رییس جمهور:

نوآوری جوانان ایرانی ناکارآمدی حربه‌ استکبار را در پی داشت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: تلاش و نوآوری جوانان ایرانی باعث ناکارآمدی حربه های استکبار و آمریکا شده است.
حجت الاسلام ميرتاج الديني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور‏، در جمع زائران امامزاده سیدمحمدآقای تبریز اظهار داشت: عامل اصلی موفقیت‌های ملت ایران وحدت، یکدلی، انسجام ملی و دلبستگی و ارادت ملت ایران به رهبر و ولایت فقیه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران پیروز میدان یوم الله 22 بهمن بودند، افزود: در 22 بهمن شاهد اوج وحدت امت و رهبری در کشور بودیم و این حضور مردم پیام‌های فراوانی را به دوستان و دشمنان دارد.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: ملت ایران به برکت اطاعت و تبعیت از ولی امر مسلمین امروز سربلندترین و افتخارترین کشور جهان است و کارآمدترین و مبتکرترین جوانان دنیا جوانان ایران هستند.

وی تاکید کرد: همانطوری که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی سرفراز و عزتمند بیرون آمدند و بعد از آن با اتکا بر قدرت الهی و دعای خیر ولایت و امت راه 100 ساله را یک شبه پیمودند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مردم در 22 بهمن در چشم جهانیان به نمایش گذاشته شد و امروز استکبار جهانی از بیداری و بصیرت ملت ایران عصبانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیام همیشه جاوید پیامبر اسلام برای تمام ملت‌ها در تمام اعصار، ظلم‌ستیزی با ظالمان و عزت و سربلندی در جامعه است، افزود: ملت بزرگ ایران درس عزت و سربلندی را از نبی‌اکرم(ص) و امامان معصوم آموخته‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با اشاره به دستیبابی دانشمندان جوان ایرانی به داروهای کمیاب و نایاب در ماه‌های اخیر اظهار داشت: امروز جوانان ما موفق به ساخت داروهای جدید شده‌اند که در این باره حتی کوچک‌ترین توفیق برای دانشمندان جهان در این زمینه سراغ نداریم.

وی گفت: تلاش و نوآوری جوانان امروز باعث ناکارآمدی حربه‌ای استکبار و آمریکا و حامیان زورگویش شده است.

میرتاج‌الدینی با اشاره به موفقیت دستیابی دانشمندان ایرانی اسلامی در زمینه هسته‌ای افزود: ایران در این زمینه به کشورهای پیشرفته همانند گذشته مهلت خوبی داد اما کشورهای پیشرفته همانند همیشه با ایده و آرمان ظالمانه از کوچک‌ترین کمک و مساعد در امر توانمندسازی ایران در بعد هسته‌ای و ساخت داروهای ویژه خودداری کردند که این عدم همکاری باعث چرخه‌ای جدید و افتخارآفرین برای ملت ایران شد.

وی تصریح کرد: دستیابی دانشمندان ایران اسلامی به فناوری جدید‌ که امروز دنیا را مات و مبهوت ساخته است، موفقیت‌های جوانان در امر لیزر است، جوانان ایران اسلامی باعث شده‌اند ایران به عنوان چهارمین کشور دستیبابی به علم جدید و نو در جهان مطرح شود و علم جدید لیزر باعث شگفتی‌های عظیم دنیا می‌شود./935/د102/س
ارسال نظرات