۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۵۴۳۳۷
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

حمله به کنسولگری ایران در دمشق؛ آخرین قدم‌های رژیم صهیونیستی تا نابودی

حمله به کنسولگری ایران در دمشق؛ آخرین قدم‌های رژیم صهیونیستی تا نابودی
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: رژیم صهیونیستی پس از شکست در عملیات طوفان الاقصی دچار سراسیمگی و تصمیم گیری های عجولانه بی منطق شده که به ضرر شان تمام گشته است.
آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به شکست رژیم کودک کش اسرائیل در نبرد با جبهه مقاومت و محکوم کردن جنایت اخیر در کنسولگری ایران در دمشق، گفت: دو دلیل برای این حمله می توانیم ذکر کنیم اول اینکه رژیم صهیونیستی در مدت شش الی هفت ماه از شروع عملیات طوفان الاقصی دچار شکست های پی در پی در ابعاد مختلف به لحاظ امنیتی، اقتصادی و نظامی شده است و روحیه دهی سران استکبار هم کارساز نشد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دوماً رژیم صهیونیستی حتی با پشتیبانی سران استکبار و آمریکا هم دستاوردی به دست نیاورد و در صحنه بین المللی هم شکست بزرگی خورد چرا که همواره به دنبال مظلوم نمایی بود اما امروز آن چهره واقعی و خون آشام و ضد آزادی این رژیم برای همگان برملا و آشکار گشته است.
 
آیت الله رجبی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران نشانه عجز و تصمیم های دیوانه وار رژیم جعلی اسرائیل است، اظهار داشت: با وحدت جبهه مقاومت شکست دیگری بر پیکره این رژیم جعلی به وجود آمد و رژیم صهیونیستی با این شکست ها دچار سراسیمگی و تصمیم گیری های عجولانه بی منطق شده که به ضرر شان تمام شده است.
 
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه داد: این رژیم از درون هم دچار مشکلاتی شده و مردم نیز در مقابل نتانیاهو و کابینه اش ایستاده اند و اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله حمله اخیر نشان از آشفتگی و درهم ریختگی راهبردی و اندیشه این رژیم و قدم هایی برای نابودی اسرائیل غاصب خواهد بود.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حضور با شکوه مردم در روز قدس نابودی اسرائیل را در پی دارد، تصریح کرد: انجام این حمله در آستانه روز قدس شاید توهمی در راستای همان آشفتگی ذهنی باشد تا با چنین حمله ای کانون توجهات از حضور پرشور مردم به سمت این حمله جلب شود غافل از اینکه خود این حمله موجب حضور پرشور و صلابت تر ملت ایران و سایر ملت ها در روز قدس خواهد شد.
ارسال نظرات