۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۵۴۳۹۷
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

جنایات رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا است/ راهپیمایی روز قدس؛ حمایت از مظلوم و انزجار از ظالم

جنایات رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا است/ راهپیمایی روز قدس؛ حمایت از مظلوم و انزجار از ظالم
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه حمایت از عدالت و مظلومین و مردم فلسطین و نشانه انزجار از رژیم صهیونیستی است که ته مانده آخر عمرش را در جنایت سپری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی استاد سطوح عالی حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به حضور مردم بصیر ایران در راهپیمایی روز قدس گفت: رژیم جعلی اسرائیل طی هفتاد سال گذشته جنایات متنوعی را انجام داده است اما هیمنه استکبار جهانی پوششی بر این جنایات بود و با حمایت رسانه های انحرافی آن روح کثیف و پلید جنایتکار این رژیم برملا نشده بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در این صدو هشتاد روز به اندازه هفتاد سال عمر خود جنایت آفرید و خلق تجاوز و ستم کرد و هم خودش و هم جهان استکبار را به خوبی به مردم دنیا معرفی کرد و همه ملت ها به حقانیت فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پی بردند و جهان متوجه شد که امام و رهبر عزیز به درستی فلش مخالفت با صهیونیست ها و استکبار و غرب را نشان دادند چرا که اسرائیل رژیم اجرایی جنایت است و آمریکا به عنوان رهبر جنایت، ظلم و ستم از این رژیم غاصب پشتیبانی می کند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسان ها فطرتا با ظلم و جنایت مخالف هستند، اظهار داشت: جنایات اسرائیل و مقاومت مردم فلسطین به دنیا نشان داد عامل کشتار رژیم صهیونیستی و به پشتیبانی آمریکا است.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس ادامه داد: آمدن به صحنه و حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه حمایت از عدالت و مظلومین و مردم فلسطین و نشانه انزجار از رژیم صهیونیستی است که ته مانده آخر عمرش را در جنایت سپری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی با اشاره به حمله به کنسولگری ایران در دمشق تصریح کرد: این حادثه نشان می دهد که اسرائیل تنها دشمن فلسطین و حماس نیست بلکه او دشمن عدالت و انسانیت و امنیت است و اگر بتواند به کشور ایران هم حمله خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با حضور خود در راهپیمایی روز قدس باید جهان را متوجه منشاء جنایت و خشونت کنیم و بیشتر از بیش به جهان ثابت نماییم که تنها کشور حامی عدالت و نفی خشونت انقلاب اسلامی ایران و ملت شریف ایران هستند.

استاد حوزه علمیه ضمن دعوت از مردم ایران در راهپیمایی روز قدس یادآور شد: ان شاء الله روز قدس همه خواهیم آمد و یکبار دیگر احساس مسئولیت خودمان را در مقابل مردم مظلوم فلسطین نشان خواهیم داد و به دنیا اعلام خواهیم کرد جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با استکبار جهانی مصمم است و ملت بزرگ ایران حامی فلسطین مظلوم می باشد.

ارسال نظرات