۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۷۵۴۴۰

امام جمعه و استاندار زنجان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند

خبرگزاری رسا نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در بیانیه‌ای مشترک از حضور گسترده مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.
امام جمعه و استاندار زنجان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند


به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، در بیانیه حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی واعظی و محمد رئوفی‌نژاد آمده است: در قاموس انقلاب اسلامی دهه فجر تداعی‌کننده ایامی است که ملتی سرفراز و سربلند با وحدت کلمه و پیروی از ارزش‌های دینی و مذهبی و رهبری فرزانه سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود را در اختیار گرفته و افق و طلیعه جدیدی برای این سرزمین رقم زدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: 22 بهمن 57 سرفصل و سرآغاز جدیدی در تاریخ ایران است که هر سال و در 31 سال گذشته با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

در بیانیه‌ مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار تصریح شده است: مردمان فرزانه و نیک‌اندیش این ایام در 22 بهمن 88 همچون پدران و برادرانشان خوش درخشیدند و مایه مباهات نظام شدند و موجی از عظمت و عزت را برای ایران اسلامی به وجود آوردند.

در این بیانیه با اشاره به این‌که شور حضور ایرانیان در این روز (22 بهمن) بیانگر همبستگی و همنوایی مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با امام راحل و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است، آمده است: دشمنان این نظام باید بدانند که نمی‌توانند افتخارات ایران اسلامی را با ترفند‌های کودکانه داخلی و خارجی زیر سؤال ببرند و تنها نقش‌های منحوس خود را آشکار می‌‌سازند.

در پایان بیانیه‌ مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار تصریح شده است: لذا از هم استانی‌های عزیر که همواره در تمام صحنه‌های تاریخ انقلاب حضور گسترده دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود./935/د102/س

ارسال نظرات