۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۷۵۴۴۶
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نشان داد سران فتنه هیچ جایگاهی ندارند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ببان اینکه راهپیمایی عظیم مردم در روز 22 بهمن موجب اقتدار و عزت بیشتر ایران درصحنه های بین المللی خواهد شد تاکید کرد: راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن به دشمنان ثابت کرد جایی برای ادامه یافتن این مسیر باطل وجود ندارد.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: حضور کم نظیر مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان داد که نسل سوم و جوانان نیز به انقلاب و ارزش ها و آرمان های والای آن و همچنین مقام معظم رهبری وفادار هستند.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن یادآور لحظات تاریخی ورود امام راحل به میهن اسلامی بود که از جای جای ایران برای استقبال از آن یار سفر کرده به شهر تهران عزیمت کردند.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه به تبیین پیام های حضور حماسی مردم در راهپیمایی پرداخت و تصریح کرد: این راهپیمایی نشان داد سران فتنه که مدعی بودند در خط امام و انقلاب هستند هیچ جایگاهی در کشور ندارند و اگر هم در زمان انتخابات عده ای به اینها رای داده بودند چون تصور می کردند در خط امام و انقلاب هستند و حال که قضایا برای همه روشن شده است مردم آنها را طرد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: در راهپیمایی روز 22 بهمن صحنه های باشکوه انقلاب دوباره تداعی شد و حرکت آنان نشان داد که در هر زمانی افراد ناسالمی نیز وجود دارند و این افراد ناسالم در اراده و مسیر انتخاب شده ملت تاثیر نخواهد داشت و آن‌ها راه خود را ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی پیام هایی متعددی برای خواص و نخبگان داشت اظهار داشت: خواص و افرادی که در این ایام با موضع گیری های دو پهلو تصور می کردند می توانند مواضع خود را تثبیت کنند، متوجه شدند هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و هرکس در این مسیر باشد باید بداند مردم از او متنفر هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: خواص و نخبگان باید موضع گیری های شفاف و صریحی داشته باشند و ملت ایران نیز نشان داد که طرفدار و تابع ولایت فقیه هستند. اگر خواص و نخبگان با موضع گیری های غیر شفاف و دوپهلو راه خود را ادامه دهند باید بدانند جامعه آنها را کنار خواهد زد و همان رفتاری که با بنی صدر داشتند در خصوص این‌ها نیز اعمال خواهند کرد.خواص و نخبگان باید درس های حضور باشکوه مردم را درک کنند و با موضع گیری شفاف خط و مسیر خود را از سران فتنه جدا نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد دشمنان در خصوص ایران خیالات واهی نکنند و بدانند ملت ایران تا پای جان حاضر است در راه انقلاب و رهبری و آرمان های امام ایستادگی کند و در این راستا هر هزینه ای را نیز می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی در پایان با ببان اینکه راهپیمایی عظیم مردم در 22 بهمن موجب اقتدار و عزت بیشتر ایران در صحنه های بین المللی خواهد شد تاکید کرد: راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن به دشمنان ثابت کرد جایی برای ادامه یافتن این مسیر باطل وجود ندارد. /924/ت302/ص
ارسال نظرات