۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۵۴۶۶
مسؤول حوزه علمیه ساری:

‌ملت ایران با حضور شگفتی‌آفرین خود ‌توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ تولیت حوزه علمیه ساری با تأکید بر حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: حفظ نظام و رهبری انقلاب واجب عینی است.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي، توليت حوزه علميه ساري حجت الاسلام و المسلمين صالحي، توليت حوزه علميه ساري ‌ملت ایران با حضور شگفتی‌آفرین خود ‌توطئه‌های دشمن  را خنثی کرد


حجت الاسلام سید موسی صالحی، تولیت حوزه علمیه ساری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: ملت همیشه در صحنه انقلاب، بار دیگر همانند 22 بهمن سال 57، گوش به فرمان رهبری انقلاب، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.

وی این حضور میلیونی را سبب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با این حضور خود تمام دنیا را مات و مبهوت کردند و اجازه عرض اندام به آنها ندانند.

تولیت حوزه علمیه ساری با بیان این که ملت غیور ایران بار دیگر با حضور حماسی و شگفتی آفرین خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک بار دیگر وفاداری خود را به اسلام و انقلاب اثبات کردند، تصریح کرد: این حضور مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام و انقلاب بود.

حجت الاسلام صالحی حفظ نظام، انقلاب و رهبری را واجب عینی دانست و خاطرنشان کرد: اگر‌ ما بی تفاوت باشیم بین خود و خدای خود مسؤولیم، چون هر چه از انقلاب ما می گذرد طمع دشمن زیادتر می شود و ما باید همیشه بیدار باشیم و به فرامین رهبر بزرگوار و نصایح حکیمانه معظم له گوش دهیم مبادا به این انقلاب صدمه ای وارد شود.

وی با اشاره به این که امسال در حالی به اسقبال دهه مبارک فجر رفتیم که دشمنان قسم خورده نظام و اسلام از هر سو هجمه سنگین خود را به اسلام، انقلاب، امام و رهبری تشدید کرده بودند، افزود: اما ‌ملت ایران بار دیگر شگفتی آفرین شد و تمامی این توطئه ها و هجمه ها را خنثی کرد و اجازه نداد خدشه ای به این نظام، انقلاب، امام و رهبری وارد شود.

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری ایام الله دهه فجر را یادآور ظلم، تعدی و تجاوز رژیم منحوس پهلوی دانست و گفت: این روزها یادآور، بی دینی و لاابالی گری دوران حکومت منحوس پهلوی است که به اوج خود رسیده بود و می رفت که نام اسلام و مکتب حیات بخش آن به دست عمال جنایتکار اجنبی آن از این مملکت رخت بربندد.

وی با اشاره به این که قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به مردم چنین وانمود می کردند که دین‌داری یعنی تحجر و بی دنیی، تجدد دین افیون ملت ها و بی دینی روشنفکر و توجهی به مذهب نوعی ارزش است، گفت: در چنان دورانی که هیچ کس فکر نمی کرد کسی بتواند در مقابل حکومت دست نشانده و مزدور اجنبی حتی انتقادی کند، مردی از فرزندان حسین (ع) و تبار علوی و فاطمی با اراده قوی خود چنان درسی به بیگانگان و دشمنان قسم خورده اسلام داد که تا ابد الدهر آن را فراموش نخواهند کرد.
 
این استاد حوزه‌ علمیه مازندران ادامه داد: امام راحل در ایران این کشور اهل بیت(ع)‌ حکومت دو هزار و پانصدساله پادشاهی را سرنگون کرد و به دنیا ثابت کرد که اسلام می تواند به عنوان حکومت عدل به ملت رنج دیده کمک کند و مردم مستضعف را از استعمار نجات دهد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت ایران فراموش نمی کند که در زمان استبداد شاهنشاهی مثل قاجار چه بر سر این مردم آمد و هر زمانی که دشمن به خاک وطن حمله می کرد قسمتی از خاک، از خاک کشور عزیز ما را ضمیمه خود می‌کرد.

وی تأکید کرد: جوانان عزیز و بیدار تاریخ را ببینند و بخواهند و بدانند که حکومت پهلوی می خواست تاریخ هجری یعنی تاریخ پیامبر (ص) را از بین ببرد و به جای آن تاریخ شاهنشاهی را جایگزی کند، گفت: آنها می خواستند به جای قسم به قرآن به کتاب مقدس روی آورند.

مسؤول حوزه علمیه ساری با بیان این که نجات این ملت شریف از زیر یوغ رژیم وابسته طاغوت کار ساده ای نبود، به دست آوردن استقلال کشور از دست اجنبی چیزی عادی نبود، گفت: آن قدر جو خفقان بود که عده ای فکر می کردند اگر کسی در ذهن خود هم در تضاد با حکومت اندیشه ای داشته باشد محکوم به شکست است.

وی با بیان این که استعمارگران شرق و غرب منافع خود در ایران را به وسیله پهلوی ممکن می دانستند و با همه وجود از آن حمایت می کردند، خاطرنشان کرد: اما اراده حضرت حق بر این تعلق گرفت که مرجع و حکیم عارف و مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر امام خمینی(ره) با حمایت بی دریغ مردم دیندار بساط طاغوت را برچیدند و پرچم اسلام را به اهتزاز در آورد. /950/ت302/س

ارسال نظرات