۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۷۵۴۹۲۱
سرلشکر باقری:

عملیات وعده صادق به همه اهداف خود رسید/ آمریکا دخالت کند پایگاه‌هایش در منطقه هیچ امنیتی نخواهند داشت

عملیات وعده صادق به همه اهداف خود رسید/ آمریکا دخالت کند پایگاه‌هایش در منطقه هیچ امنیتی نخواهند داشت
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملیات پهپادی و موشکی بامداد 26 فروردین علیه سرزمین های اشغالی، آن را موفقیت آمیز توصیف کرد و پاسخی به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری در سوریه دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگوی زنده با خبرنگار صداوسیما با اشاره به عملیات وعده صادق در بامداد 26 فروردین، تصریح کرد: این عملیات با رمز مقدس «یا رسول الله» آغاز و با موفقیت به پایان رسید.

وی انجام این عملیات را توسط سپاه پاسداران با هم افزایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از فضای کشور و فعالیت سامانه های پدافندی دانست و ادامه داد: در این عملیات مراکز جمعیتی و اقتصادی مورد هدف قرار نگرفت تا رژیم صهیونیستی بداند که اقدام تجاوزگرانه آن ها بدون پاسخ نمی ماند؛ باید بدانند قطعا آمادگی این را داریم که از خاک خود دفاع کنیم.

سرلشکر باقری نیروهای نظامی کشور را در سطح آمادگی بالا دانست و در پایان تصریح کرد: چنانچه نیاز باشد مجددا وارد عمل خواهیم شد و امیدوار هستم این عملیات طلیعه ای برای آزادی فلسطین باشد.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص مداخله ایالات متحده بیان داشت: از طریق سفارت سوئیس به آمریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه‌هایشان در منطقه هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات