۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۷۵۴۹۴
معاون پرورشی آموزش و پرورش زنجان:

185 روحانی در مدارس استان زنجان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم اکنون 185 روحانی امام جماعت در مدارس این استان فعالیت دینی و فرهنگی خود را دنبال می کنند.
جشن تکليف دبستان دخترانه قدس و دبستان شاهد دختران با حضور امام جمعه خوي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حسین قربان‌پور، معاون پرورشی و تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 185 مبلغ و روحانی امام جماعت در مدارس استان زنجان مشغول به فعالیت‌های تبلیغی هستند.

وی با بیان این‌که همه مدارس این استان از حضور روحانیان بهره‌مند نیستند، گفت: نماز جماعت در تعدادی از مدارس پسرانه و دخترانه زنجان از سوی دبیران و مدیران مراکز آموزشی اقامه می شود.

قربان‌پور حضور روحانیان در مدارس را سبب ارتقای بینش عقیدتی و دینی دانش آموزان دانست و گفت: بایستی همه مدارس از حضور و فعالیت‌های تبلیغی مبلغان بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که در حال حاضر 59 نمازخانه در مدرسه‌های استان زنجان در حال احداث است، اظهار داشت: نمازخانه‌ها در مدرسه‌ های بالای پنج کلاس ایجاد می‌شود، که هنوز 103 مدرسه در استان فاقد نمازخانه است.

معاون پرورشی و تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر‌نشان کرد: فضای موجود در نمازخانه‌های مدارس در گرایش دانش‌آموزان به فریضه نماز تأثیر‌گذار است./935/د102/س

ارسال نظرات