۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۵۵۰۱
آیت الله نوری همدانی:

حربه های زنگ زده دشمنان در مقابل ایران کارایی ندارد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، درماندگی و یاس دشمنان در مقابل ملت ایران را به دلیل وجود ولی فقیه در راس نظام دانست و گفت: استکبار جهانی و غرب امروز در مقابل ملت و انقلاب اسلامی ایران درمانده شده اند و باید بدانند حربه های زنگ زده آنان در مقابل ملت کارایی ندارد و بجایی نخواهد رسید.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان، در سخنانی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: اقیانوس عظیم ملت در 22 بهمن امسال نشانگر وفاداری و پایبندی مردم به انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن بود.

این مرجع تقلید، مردم را از جمله ارکان مهم انقلاب دانست و تاکید کرد: با حضور مردم این انقلاب به ثمر نشسته و تداوم یافته است و باید سعی شود با رفع مشکلات مردم را همیشه راضی نگه داشت.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم در ادامه ایران هراسی را از جمله نقشه های دشمنان برای مقابله با ملت ایران و انقلاب دانست و تاکید کرد: امروزه دشمنان انقلاب و استکبار جهانی و آمریکا با بهانه کردن مسائل هسته ای در صدد ایران هراسی و ترساندن کشورها از ایران هستند.

وی درماندگی و یاس دشمنان در مقابل ملت ایران را به دلیل وجود ولی فقیه در راس نظام دانست و گفت: استکبار جهانی و غرب امروز در مقابل ملت و انقلاب اسلامی ایران درمانده شده اند و باید بدانند حربه های زنگ زده آنان در مقابل ملت کارایی ندارد و به جایی نخواهد رسید.

این مرجع تقلید با اشاره به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، ملت را از چنگال استکبار و استبداد نجات داده و اسلام ناب را به عرصه زندگی مردم آورد. بعد از ارتحال امام نیز مقام معظم رهبری به نحو شایسته ای انقلاب را اداره و کشتی نظام را در دریای متلاطم سکانداری کرده و به ساحل امن آرامش رسانده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، شجاعت و خودباوری را از جمله مهم ترین ابعاد انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از دولت های عربی در مقابل آمریکا هراسان هستند؛ اما به برکت انقلاب ایران اسلامی در مقابل دشمنان از جمله آمریکا هیچ ترسی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث بعد از انتخابات، دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را وظیفه خود دانست و بیان داشت: بنده لازم می دانستم در فتنه ها و حوادث اخیر از ولایت فقیه و انقلاب دفاع کنم و بحمدلله ملت ایران نیز در این اتفاقات بخوبی حمایت و وفاداری خود را از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی نشان دادند.

این مرجع تقلید، حفظ انقلاب اسلامی را از اوجب واجبات دانست و تاکید کرد: خوشبختانه مردم قهرمان و ولایتمدار ایران به خوبی این موضوع را نشان داده اند و همه باید توجه داشته باشیم که رمز ماندگاری انقلاب در سه رکن ارزش های اسلامی، ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات