۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۵۵۰۵
استاد حوزه علمیه قم:

‌نظام اسلامی با تحرک عده‌ای سلطنت طلب از دست نمی‌رود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین صمدی آملی گفت: امروز وحدت کلمه بارزترین و مهم‌ترین عامل برون رفت از چالش های گروه فتنه است.
حجت ااسلام و المسلمين صمدي آملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین داود صمدی آملی، استاد حوزه علمیه قم، شب گذشته در یادواره 17 تن از شهدای منطقه امام رضا(ع) نکاء‌ برگزاری یادواره‌های شهدا را نشانه بیداری و بصیرت مردم ایران دانست و گفت: پاسداشت از مقام شهیدان در حقیقت تکرار میثاق و پیمان امت ولایی با ولایت فقیه و آرمان های امام و شهدا است.

وی با بیان این که ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری از ویژگی‌های برجسته شهدا بود، افزود: ‌فرهنگ ولایت پذیری، شهادت طلبی و عدالت خواهی، برای همیشه تاریخ در این کشور اسلامی جریان خواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان این که جوانان و نوجوانان ما باید اتصال خود به قرآن و ائمه اطهار را قوت بخشند، ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که معرفت حسینی را از جوانان ما بگیرند و ما باید با آگاهی بیشتری عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صمدی آملی افزود:‌ همه باید است تا صداقت داشته باشند، از غیر حق دفاع نکنند، حرف دو پهلو نزنند و حکومت ولایی و جمهوری اسلامی را بپذیرند.

وی در ادامه اضافه کرد: امروز وحدت کلمه در برابر هجمه ها و مقابله با فتنه ها بارزترین و مهم‌ترین عامل برون رفت از چالش های گروه فتنه است.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: امت اسلامی نخواهند گذاشت با تحریکات عده‌ای سلطنت طلب و منافق، سرمایه معنوی این مملکت از دست برود و تا پای جان در دفاع از ولایت فقیه، همه هستی خود را نثار خواهند کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین صمدی آملی خاطر‌نشان کرد: همه این فتنه‌ها از سوی بهائیت، انگلیس و آمریکا طراحی شده است و ملت باید با هوشیاری و ادامه خط پاک شهدا این فتنه ها را سرکوب کند.

وی گفت: تا زمانی که اهل بیت‌(ع)، ولایت فقیه و شهدا بر این مملکت و بر قلوب افراد حاکم است، هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید./950/پ202/س
ارسال نظرات