۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۵۵۱۵
نماینده ولی فقیه در استان ‌گلستان:

ملت ایران در 22 بهمن حماسه‌ وحدت و شکوه اقتدار ملی را رقم زدند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان، با صدور بیانیه مشترکی از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدردانی کردند.
آيت الله نور مفيدي
به گزارش خبرگزاری رسا، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان در بیانیه ای مشترک، از حضور گسترده و چشمگیر مردم حماسه ساز و همیشه در صحنه کشور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است: مردم مومن و دیندار گلستان در راهپیمایی 22 بهمن ولایت مداری، عظمت و وحدت را به نمایش گذاشتند و با بصیرت و آگاهی در راهپیمایی شرکت کردند واین حضور برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات مردم گلستان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم شریف گلستان در این راهپیمایی حمایت قاطع خود را از رهبری اعلام داشتند و در این روز همزمان با سراسر کشور جلوه‌ای دیگر از حماسه‌ وحدت و شکوه اقتدار ملی ایرانیان را رقم زدند و با نمایش غرور آفرین بصیر ت و بیدار ایران اسلامی در حماسه اتحاد و بصیرت یوم الله 22 بهمن 88 بار دیگر دشمنان زبون و قسم خورده جمهوری اسلامی ایران را مأیوس و نا امید کردند.

این بیانیه می افزاید: «راهپیمایی 22 بهمن 1388»، تجدید میثاق دوباره با انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت بود؛ «راهپیمایی 22 بهمن 1388»، روز تکریم و قدردانی مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بود؛ «راهپیمایی 22 بهمن 1388»، تجلی ایمان و اراده فرزندان انقلاب اسلامی و خمینی کبیر در مسیر پیشرفت و عدالت بود که فضای ایران اسلامی به عطر خویش معطر نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در سی ‌و ‌دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و در آغازین روز ورود به دومین سال از دهه چهارم انقلاب اسلامی، دهه پیشرفت و عدالت، اینجانبان این همه شور و شعور را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک و از ایستادگی و پایداری ملت قهرمان ایران اسلامی تقدیر و تشکر می‌نماییم./950/د102/س
ارسال نظرات