۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۵۵۲۰۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

عملیات «وعده صادق»، اقدامی شرافت‌مندانه بود

عملیات «وعده صادق»، اقدامی شرافت‌مندانه بود
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عملیات وعده صادق، حق مسلم ملت ایران بود که با اقتدار و موفقیت کامل انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم روز ارتش در ساری از حمله سپاه به رژیم اشغالگر صهیونیستی باعنوان حمله‌ای شرافت‌مندانه با محوریت احتیاط و عدم آسیب به مردم غیرنظامی یاد کرد و گفت: وحدت میدان و دیپلماسی نقش مهمی در موفقیت دفاعی ما دارد.

وی افزود: براساس رهنمودهای قرآنی، شیاطین و ظالمان و مستکبران بیش از آنکه با زور و قدرتشان حکومت کنند با ابهت پوشالی‌شان پایه‌های سلطه خودشان را مستقر و برقرار می‌کنند، شکستن این ابهت بسیار اقدام بزرگی است و شجاعت می‌خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی خاطرنشان کرد: زدن پایگاه عین الاسد یا عملیات غرورآفرین حمله مستقیم به سرزمین اشغالی و پایگاه هوایی رژیم اشغالگر با رعایت حداکثر احتیاط برای کمترین تلفات به مردم غیرنظامی یعنی جنگ شرافت‌مندانه که در خور تشکر و تبریک است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که موفقیت‌های ما مرهون وحدت ماست، عنوان کرد: ارتش مقتدر ما حتی قبل از پیروزی انقلاب هم به انقلاب و پیام‌های امام وفادار بود، اگر ارتش براساس ماموریتی که از رژیم طاغوت داشت مسلم خسارت‌های ما در انقلاب بسیار بیشتر بود اما ارتش خودداری کرد و محبت و وفاداری خودشان را به مردم و ملت نشان دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ارتش در دفاع مقدس خدمت، شجاعت و فداکاری خود را نشان داد، امروز هم در حوزه امنیت و خودکفایی گام‌های بسیار بزرگی را برداشته، ارتش و سپاه با وحدت خودشان توانستند قدرتی بازدارنده برای کشور ما به‌وجود بیاورند.

امام جمعه ساری گفت: این عملیات قهرمانانه‌ای که به قلب رژیم اشغالگر حمله انتقام‌جویانه انجام گرفت قطعا مرهون همه نیروهای مسلح است، چنانچه فرماندهی کل سپاه در پیامی که به‌مناسبت روز ارتش دادند بر وحدت ارتش و سپاه که عامل به‌وجود آوردن قدرت است تکیه کردند.

وی با بیان این که وحدت میدان و دیپلماسی نقش مهمی در موفقیت دفاع ما دارد، افزود: روزهایی را شاهد بودیم که کسانی قصد داشتند بین دیپلماسی و میدان جدایی ایجاد کنند که البته در این مسیر ضربه‌هایی متحمل شدیم. امروز الحمدلله میدان و دیپلماسی در کنار هم هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها و تجمعات در تایید و تقویت عملیات غرورآفرین اخیر، اعلام کرد: امروز الحمدالله میدان و دیپلماسی در کنار هم، در وحدت کامل، در خط ولایت از حریم امنیت کشور دفاع می‌کنند که بنده صمیمانه از این رژه و حضور باشکوه تشکر و تقدیر دارم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: از مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا تشکر داریم که در مقابل آن حرکت بزدلانه حمله به کنسولگری ایران که بخشی از سرزمین و ناموس ایران است  شجاعانه جواب دادند که باید تنبیه شوند و شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: کسانی می‌خواستند رهبری را از پاسخ دادن پشیمان کنند می‌گفتند که اگر جواب بدهیم جنگ می‌شود، دیدیم که هیچ جراتی نداشتند، پیام هم دادند به آمریکا که کاری نمی‌کنیم، پس هر چه که بترسیم به طور قطع آنها جلوتر خواهند آمد و هر چه که پیش برویم و شجاعت و شهامت داشته باشیم روح شهدا و حضرت امام شاد خواهد بود و موفق هستیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات