۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۷۵۵۴۱
حجت الاسلام والملسلمین غرویان:

فتنه انگیزان و توطئه گران در عالم توهمات خود سیر می کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم گفت: همه باید در شرایط کنونی که مردم با حضور خودشان نقشه های دشمنان و بدخواهان انقلاب را نقش بر آب کردند، اختلافات را کنار بگذارند و به همدلی و اتحاد بیشتر بیندیشند.
حجت الاسلام والمسلمين محسن غرويان
حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان از اساتید حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن گفت: حضور مردم در این راهپیمایی همچون راهپیمایی های گذشته بسیار باشکوه و حماسی بود و مردم با حضور خودشان ثابت کردند که پشتوانه اصلی نظام هستند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی مردم در قبال نظام اسلامی حمایت از نظام است تصریح کرد: بحمدلله مردم ولایتمدار و قهرمان ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه های مختلف به بهترین شکل ممکن این حضور را به اثبات رسانده و نشان داده اند که حامی نظام و انقلاب هستند و در 22 بهمن نیز به بهترین نحو ممکن این وفاداری را به اثبات رساندند.

این استاد حوزه علیمه قم با اشاره به پیام های حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد: پیام حضور مردم به دوستداران انقلاب این بود که انقلاب و نظام اسلامی در قلوب مردم جای دارد و مبادا اختلافات و نزاع های درونی به آن آسیب و خدشه ای وارد کند.

وی تصریح کرد: همه باید در شرایط کنونی که مردم با حضور خودشان نقشه های دشمنان و بدخواهان انقلاب را نقش برآب کردند، اختلافات را کنار بگذارند و به همدلی و اتحاد بیشتر بیندیشند.

این استاد حوزه علمیه قم با تشریح پیام های حضور مردم برای دشمنان و بدخواهان نظام بیان داشت: آرزوی اینکه دشمنان بتوانند این نظام اسلامی را متزلزل کنند آرزوی بی پایه و اساسی است.

وی با اشاره به شرایط کشور و حوادث بعد از انتخابات تصریح کرد: آنهایی که توطئه و فتنه انگیزی می کنند در لابلای توهمات خود سیر می کنند و باید بدانند تا زمانی که مردم در صحنه هستند آرزوی آنان و دشمنان بر باد خواهد رفت.

این استاد حوزه علمیه قم، حضور مردم در صحنه را مهم ترین سرمایه انقلاب دانست و گفت: ما باید این حضور و حماسه را مهم ترین سرمایه کشور بدانیم و سعی کنیم با رفع برخی مشکلات و کاستی ها مردم را همیشه در صحنه نگه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین غرویان در بخش دیگری از سخنانش با تبیین مهم ترین نیازهای کشور در دهه چهارم انقلاب که به دهه عدالت و پیشرفت نامگذاری شده است گفت: مهم ترین و اساسی ترین نیاز کشور در دهه چهارم انقلاب، ارتقا و تقویت نیازهای فرهنگی و اعتقادی جامعه است.

این محقق علوم انسانی و اسلامی تاکید کرد: ما باید در این دهه سعی کنیم بینش مردم در عرصه های فرهنگی و اعتقادی را ارتقا ببخشیم و مسؤولان نیز باید این راستا برنامه ریزی های لازم را انجام دهند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات