۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۷۵۵۴۳
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

گفتمان عدالت مهم ترین نیاز کشور در دهه چهارم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به پیام های حماسه حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه گفت: پیام حضور حماسی مردم برای دوستداران انقلاب این بود که نشان داد مردم از خواص جلوتر هستند.
حجت الاسلام و المسلمين جمشيدي
حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، از زمان شناسی و بصیرت مردم قدردانی کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن در عین حال که از جهت حضور مردم قابل پیش بینی بود، اما حضور کم نظیر و پرشور آحاد مختلف مردم تعجب و تحسین همه را بدنبال داشت.

وی حضور حماسی مردم در راهپیمایی را نشانگر بصیرت، نشاط و اقتدار مردم دانست و بیان داشت: میزان حضور و کیفیت مشارکت کم نظیر ملت در این روز به نحوی بود که طبق آمار در سراسر کشور بیش از پنجاه میلیون نفر در این حماسه شرکت کردند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به پیام های حماسه حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه تاکید کرد: پیام حضور حماسی مردم برای دوستداران انقلاب این بود که نشان داد مردم از خواص جلوتر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: البته خواص و نخبگان نیز در صحنه راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کردند اما مردم ما در حوادث اخیر نشان داده اند که در جریانات مختلف پیشتاز هستند.

وی تاکید کرد: ملت ایران با هرسلیقه و گرایشی در همراهی با رهبر فرزانه انقلاب و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب، لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند و در هر صحنه و میدانی که نیاز باشد حاضر شده و می شوند.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه تصریح کرد: مردم در 22 بهمن با حضور کم نظیر و حماسی خود وحدت و اتحاد، اطاعت از ولایت فقیه و دفاع از آرمان های والای انقلاب را نشان دادند.

وی تاکید کرد: پیام حضور مردم به دشمنان انقلاب این بود که ملت ایران تا پای جان در راه دفاع از ولایت فقیه و آرمان های امام و انقلاب ایستاده است و هیچ هراسی در مقابل بیگانگان به خود راه نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نیازهای کشور در دهه چهارم انقلاب، مهم ترین نیاز کشور را در این دهه، گفتمان عدالت و پیشرفت دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن نقشه راه انقلاب و کشور را در دهه چهارم انقلاب ترسیم کرده و این دهه را به نام دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خوشبختانه در سی سال گذشته بسترهای لازم برای تحقق گفتمان عدالت در کشور فراهم شده است و امیدواریم مسؤولان با همدلی و همراهی و استفاده از تمام ظرفیت ها، خواست عمومی جامعه که عدالت در عرصه های مختلف است را محقق کنند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به دستاوردهای انقلاب در عرصه های علمی و فناوری تاکید کرد: بحمدلله به برکت انقلاب پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، هسته ای و دیگر عرصه ها عاید ملت ایران شده است و امیدواریم در دهه چهارم انقلاب این پیشرفت ها بیشتر و گسترده تر شود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات