۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۷۵۵۴۴
امام جمعه کازرون:

سران فتنه از حضور ملت درس گرفته و به دامان انقلاب برگردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون، گفت: ملت در 22 بهمن به فتنه گران و توطئه گران فهماند که ایران اسلامی جای فتنه و نقشه چینی علیه انقلاب نیست و با آنها اتمام حجت کرد.
راهپيمايي فجر سي و يک
حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، حضور مردم را نشانگر علاقه عمیق و قلبی آنان به نظام و رهبری دانست و گفت: متاسفانه به دلیل بی بصیرتی برخی از خواص و نخبگان جامعه، دشمنان انقلاب جری شده و فکر کردند کار انقلاب اسلامی تمام است، اما ملت در نهم دیماه و همچنین 22 بهمن نشان دادند که همچنان وفادار به ارزش ها و مبانی انقلاب هستند و با حضور کم نظیر و حماسی خود چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند.

وی بیان داشت: ملت ایران در 22 بهمن به فتنه گران و توطئه گران فهماند که ایران اسلامی جای فتنه و نقشه چینی علیه انقلاب نیست و با آنها اتمام حجت کرد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به پیام های حماسه حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه تاکید کرد: ما امیدواریم فتنه گران و سران فتنه از حضور حماسی مردم درس بگیرند و سرعقل آمده و با عذرخواهی از ملت و رهبری و همچنین جبران اشتباهات خود که بعضا هم از روی تعمد انجام شد، به دامان انقلاب و مردم بازگردند.

حجت الاسلام خرسند تصریح کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن امسال نشان داد که وجهه مردمی انقلاب نه تنها تضعیف نشده بلکه این وجهه تقویت نیز شده است و مردم با بصیرت خود اجازه عرض اندام به دشمنان و توطئه گران ندادند.

وی تاکید کرد: ملت ایران در 22 بهمن امسال نشان دادند که به هیچ وجه از انقلاب نبریده اند بلکه این برخی خواص بی بصیرت هستند که دچار لغزش و ریزش شده اند.

این فعال سیاسی در ادامه تصریح کرد: مردم با حضور کم نظیر و حماسی خود در 22 بهمن، دوستداران انقلاب در سرتاسر جهان را دلگرم و دشمنان را مایوس ساختند.

وی تاکید کرد: بعد از این حضور کم نظیر حماقت است که افرادی بخواهند در داخل کشور به دشمنان چراغ سبز نشان بدهند.

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنانش کم کردن فاصله طبقاتی را مهم ترین نیاز کشور در دهه چهارم دانست و تاکید کرد: با وجود تلاش های صورت گرفته، ما در عرصه عدالت در بخش های مختلف آن دچار عقب ماندگی های زیادی هستیم که باید با برنامه ریزی مناسب این کمبودها جبران شود.

استاد حوزه های علمیه گفت: کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه مستلزم این است که همه به این مهم معتقد باشند و در راستای عدالت گام بردارند.

وی تاکید کرد: در کشور مرفهین بی دردی وجود دارند که فتنه ها با سرمایه گذاری این افراد شکل می گیرد و متاسفانه این افراد نه تنها کمکی به انقلاب نمی کنند بلکه به ارزش ها پشت پا می زنند.

امام جمعه کازرون، اقشار محروم را صاحب اصلی انقلاب دانست و افزود: پا برهنگان و اقشار متوسط به پائین جامعه هستند که انقلاب را حفظ می کنند، از این رو دولت، مجلس و دستگاه قضایی کشور موظف هستند در راستای کم کردن فاصله طبقاتی انجام وظیفه کرده و برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

وی نوکری مردم را بالاترین خدمت و عبادت دانست و بیان داشت: همه قوای کشور باید بسیج شوند و با انجام کاری انقلابی در جهت خدمت رسانی بی منت به مردم تلاش کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات