۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۷۵۵۴۵
مدیر حوزه علمیه دامغان:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم فتنه گران را کور کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه شهرستان دامغان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن وحدت امت اسلام را در برابر فتنه‌گران نشان داد و چشم آنها را کور کرد.
ميرعلي اكبري رييس مدرسه علميه صادقيه دامغان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدجعفر میرعلی‌اکبری مدیر مدرسه علمیه صادقیه روستای طزره شهرستان دامغان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن وحدت امت اسلام را در برابر فتنه‌گران نشان داد و چشم آنها را کور کرد.

وی با تجلیل از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های سخت اخیر مرهون مقاومت‌های مردمی است.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تنها خصیصه‌ای که انقلاب اسلامی را از دیگر انقلاب‌ها جدا می‌کند مقاومت و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات بیگانگان است.

حجت الاسلام میرعلی اکبری با اشاره به وقوع انقلاب‌های گوناگون در کشورهای دنیا افزود: ایران در دوران قبل از انقلاب در بعد سیاسی و مذهبی در جهان حرفی برای گفتن نداشت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی افزون بر پایداری و داشتن ابعاد الهی و مکتبی در تمام جهان در زمینه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی پیشرفت قابل چشمگیری داشته است.

حجت الاسلام میرعلی اکبری افزود: نعمتی که انقلاب اسلامی نصیب ایران کرد عزت و سربلندی ایران در سراسر دنیا بود و سبب یاس و ناامیدی تمام دشمنان اسلام گشت./960/د102/ص

ارسال نظرات