۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۷۵۵۵۰
معاون رییس جمهور:

مردم به آرمان های امام و انقلاب وفادارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم ایران هنوز به آرمان های امام و انقلاب وفادارند.
مردم به آرمان های امام و انقلاب وفادارند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، روز گذشته در جمع مردم منطقه ولی‌عصر(عج) تبریز که در مسجد امام صادق(ع) این شهر گردهم آمده بودند، اظهار داشت: مردم همیشه به وظایف خود عمل کرده اند و اکنون وظیفه مسؤولان است تا بیش از پیش به مردم خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم مانند همیشه در آزمون 22 بهمن امسال هم سربلند بودند و نشان دادند هنوز هم به آرمان‌های انقلاب وفادارند و با صبر و تحمل در برابر مشکلات ایستاده اند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، از راهپیمایی 22 بهمن امسال به عنوان خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: بدون شک با وحدت و انسجام دولت و ملت همچنین تبعیت از ولایت فقیه، ایران اسلامی همچنان در مسیر پیشرفت و سعادت گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به رسالت مسؤولان در برابر مردم تصریح کرد: دولت و مجلس باید در دو سنگر خدمت به مردم در تأمین معاش و حل معضل بیکاری تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را مرهون اتحاد و یکپارچگی دولت و ملت در سایه رهبری ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: در سه دهه گذشته تلاش‌های بسیاری برای روی‌گرداندن کردن مردم از نظام اسلامی صورت گرفته؛ اما همه تلاش‌ها به جهت‌ الهی بودن حرکت امام راحل و هوشیاری و آگاهی مردم بی‌ثمر مانده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران به برکت اطاعت و تبعیت از ولی امر مسلمین امروز سربلندترین و پرافتخارترین کشور جهان است و کارآمدترین و مبتکرترین جوانان دنیا، جوانان ایران هستند./935/پ202/س

ارسال نظرات