۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۵۵۵۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

دشمن باور و دینداری مردم را نشانه رفته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به پایبندی مردم و گروه‌های دینی به انقلاب اسلامی، نقش هیأت‌های مذهبی را در معرفی دین و آموزه‌های آن ‌تاثیر‌گذار عنوان کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جمع هیأت های مذهبی شهرستان گنبد کاووس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ریشه در ارزش ها و معنویات دارد و پایبندی به ارزش‌ها سبب آفرینش و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: امام راحل‌‌ هنگامی که اصل دین را در خطر دید، فریاد زد و مردم نیز با لبیک خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی به نقش هیأت های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی در پررنگی دین تأثیر‌گذار بودند و شاکله انقلاب، بر پایه اهل بیت(ع) و ارزش‌ها و معنویات بود.

حجت الاسلام ولی نژاد به ایمان امام راحل ا‌شاره کرد و افزود: امام خمینی‌(ره) با ایمان به خدا ‌برای پیروزی و تشکیل حکومت اسلامی اقدام کرد و در راستای تحقق این مهم از حضور مرد، زن، پیر، جوان، شیعه، سنی، کارگر و همه اقشار استفاده کرد.

وی گفت: امام عزیز به وفاداری مردم ایمان داشت و آینده هم همین گونه خواهد بود، بعضی از کوته فکر‌ها با شعار های فریبکارانه یا برنامه اغتشاش در عاشورا گمان می‌کردند، انقلاب به بیراهه خواهد رفت؛ در حالی که مردم وفاداری‌شان گسسته نیست و با تجمع در راهپیمایی‌ها و اعتراض به آشوب‌ها، وفاداری خود را ثابت کرده‌اند.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان دین و سیاست را گره خورده با هم یاد کرد و افزود: این دو از هم جدا نشدنی هستند، آنچه دشمن را به وحشت انداخته است حضورر مردم است و دشمن در تلاش است نقش و باور مردم را به نظام و رهبری کمرنگ کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد امام راحل (ره) را الگوی بشریت برشمرد و افزود: امام به خدا ایمان داشت و جنگ، عزل و نصب و همه چیز را برای خدا وند و رضایت او انجام داد.

همچنین حجت السلام علی فتحی، رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبد کاووس، در ادامه این مراسم با اشاره به نقش خطیر هیأت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیأت‌های مذهبی نقش عمده‌ای در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی داشته‌اند؛ چون هیأت‌های مذهبی پیروی از خط و مشی ائمه اطهار‌(ع) و امام خمینی‌(ره) را دنبال می‌کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبد کاووس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکائی و اروپائی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

وی تصریح کرد: پیام اصلی انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی داشت و مبتنی بر اندیشه دینی و ارزش های معنوی بود.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به فعالیت 136 هیأت مذهبی در این شهرستان گفت: هیأت مذهبی به صورت خود جوش بوده و به جهت عشق و ارادت به اهل بیت(ع) فعالیت و سرمایه گذاری کرده اند.

وی عامل موفقیت در کار هیأت های مذهبی را نظم، تدبر و برنامه ریزی در کارها عنوان کرد و افزود: دشمن با برنامه ریزی عمل می‌کند؛ بنابر این وظیفه ما حساس است، باید در کارکردها بیشتر توجه و دقت شود./950/پ202/س
ارسال نظرات