۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۵۵۶۹
آیت الله موسوی جزایری:

منافق‌شناسی از مباحث مهم بصیرت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در دیدار نیروهای طرح بصیرت، عمار را بارزترین مصداق بصیرت دانست.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز در دیدار اعضای طرح بصیرت سپاه حضرت ولی‌عصر‌(عج) خوزستان، اجرای طرح بصیرت را حرکتی مثبت و ارزنده عنوان کرد و گفت: در این زمان غبارآلود فتنه، داشتن بصیرت سیاسی مسأله‌ای ضروری است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: پس از انتخابات، فتنه‌هایی از سوی منافقان و دشمنان اسلام فضای جامعه را غبارآلود کرده که طرح بصیرت، نوعی درمان و راه پیشگیری از فقدان بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: آیات فراوانی برای معرفی منافقان نازل شده در حالی که آیات اندکی در مورد معرفی کافران آمده که این نشان از اهمیت موضوع منافق شناسی در اسلام است.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که انسان باید بصیرت داشته باشد تا بتواند منافق را بشناسد، افزود: شناخت منافق کار مشکلی است؛ زیرا منافق دم از اسلام زده و تیشه به ریشه دین می زند، بنابراین بحث بصیرت، همان مساله منافق شناسی است.

وی با اشاره به دفاع جناب عمار از ولایت امیر‌ مؤمنان‌(ع) در برابر فتنه‌های دوران اظهار داشت: جناب عمار بارزترین مصداق شخصیت با بصیرت است که باید الگویی برای نخبگان باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که معیار تمام حرکت‌ها‌ ولایت فقیه باشد، بیان داشت: اگر بخواهیم کشور ما اسلامی بماند و از گزند دشمنان در امان باشد، باید تابع ولایت فقیه باشیم./945/پ202/س

ارسال نظرات