۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۵۵۷۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

حماسه 22 بهمن مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی را نشان داد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان داد که جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام‌های دنیا است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال گفت: این حضور مردم نشانگر اتحاد و انسجام ملت به دشمنان بود.

وی با بیان این که حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد، افزود: حماسه 22 بهمن ملت ایران ثابت کرد که مردم ایران اسلامی در کنار مسؤولان عاشق ولایت هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان وحدت و همدلی را مهم‌ترین پیام راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: مرد ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر با این حضور عظیم خود، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در سی سال گذشته همواره ولایت‌مداری خود را به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: حماسه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای از ولایت‌مداری و پایبندی به آرمان‌های انقلاب از سوی ملت ایران بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر ضرورت وحدت در بین اقشار مختلف جامعه تصریح کرد: دشمنان اسلام می خواهند نیروهای انقلابی را از صحنه خارج کنند و در تلاش هستند‌ با متفرق کردن ما وحدت کلمه را از بین ببرند.

حجت الاسلام یاری ادامه داد: هر موقع لازم باشد این قدرت نرم الهی به دفاع از انقلاب و باورهای اسلامی به حرکت در آمده و حافظ انقلاب و نظام خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: انقلاب اسلامی با عنایت الهی روز به روز قوی تر از گذشته در سایه حمایت ملت بر عزت و شرفش افزوده می‌شود./950/ت302/س
ارسال نظرات