۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۷۵۶۵۹

طلاب مدرسه علمیه حقانی قم از مواضع آیت الله نوری همدانی قدردانی کردند

خبرگزاری رسا ـ اساتید، طلاب و فضلای مدرسه علمیه حقانی قم از مواضع حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی قدردانی کردند.
بازديد آيت الله نوري همداني از مدرسه علميه حقاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب و اساتید مدرسه علمیه حقانی، چهارشنبه شب در جریان بازدید حضرت آیت الله نوری همدانی از این مدرسه علمیه، با سر دادن شعارهایی همچون: مرجع با بصیرت تشکر تشکر، مرجع انقلابی خدا نگهدار تو، یاور رهبر ما خدا نگهدار تو،از مواضع اخیر این مرجع تقلید در دفاع از حریم ولایت فقیه و موضع گیری های شجاعانه و بصیرانه حضرت آیت الله نوری همدانی قدردانی و حمایت کردند.

حجت الاسلام سید محمد واحدی واعظ مدیر مدرسه علمیه حقانی قم، نیز در این مراسم با قدردانی از مواضع این مرجع تقلید اظهار داشت: حضرت آیت الله نوری همدانی چه قبل و چه بعد از انقلاب همواره در زمره پیشتازان رخدادها و اتفاقات بوده اند و با مواضع و بیانات روشنگرانه خود مردم را بیدار و هوشیار کرده اند.

وی با بیان اینکه موضع گیری ها و بیانات حضرت آیت الله نوری همدانی باعث خلق حماسه 19 دی شد تصریح کرد: این مرجع تقلید در حوادث اخیر نیز نقش آفرین بوده و با ارشادات و بیانات روشنگرانه خود مردم و جامعه را بیدار و آگاه ساخت.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه مردم ایران فدائیان مراجع هستند ازعلما به عنوان چراغ راه مردم یاد کرد.

یکی دیگر از اساتید و فضلای مدرسه علمیه حقانی نیز در سخنانی مواضع اخیر این مرجع تقلید را شجاعانه توصیف و تصریح کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی با موضع گیری های شجاعانه اخیر خود چشم فتنه را کور کرد و اگر مواضع و بیانات این مرجع تقلید در حمایت از رهبری و ولایت فقیه نبود امکان داشت خواب های که برخی از افراد برای حوزه های علمیه و نظام دیده بودند تعبیر می شد.

این طلبه حوزه علمیه قم تاکید کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی با بزرگی و شجاعت تمام زیر پرچم ولایت فقیه ایستاده و با سد شکنی خود توانستند رهبر فرزانه انقلاب را مورد حمایت قرار دهند. /924/پ202/ع

ارسال نظرات