۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۷۵۶۷۲
ششم اسفند ماه؛

اختتامیه جشنواره «فردا از آن ماست» در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره «فردا از آن ماست» و جشنواره بزرگ کتابخوانی خانوادگی ویژه طلاب خراسانی خبر داد.
فردا از آن ماست


حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: اختتامیه نخستین جشنواره «فردا از آن ماست» و جشنواره بزرگ کتابخوانی خانوادگی ویژه طلاب خراسانی، ششم اسفند ماه در مشهد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم تمامی شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی خانوادگی و جشنواره «فردا از آن ماست»، حضور می یابند، ادامه داد: در اختتامیه این جشنواره ها از یکصد نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی خانوادگی طلاب خراسانی و ده نفر از فرزندان نخبه طلاب حوزه علمیه خراسان که در المپیادهای علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، مسابقات قرآنی، کنکور و ... حائز رتبه های برتر شده اند، تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام سبزیان تصریح کرد: نخستین جشنواره بزرگ کتابخوانی طلاب حوزه علمیه خراسان با حضور طلاب خراسانی و خانواده هایشان از 24 آبان ماه، در هفت بخش برگزار شده است.

وی ابراز داشت: این جشنواره در هفت بخش فرزندان طلاب در مقاطع پنجم ابتدایی تا سوم راهنمایی، فرزندان دبیرستانی طلاب، همسران طلاب، طلاب خواهر مدارس علمیه استان های خراسان، طلاب سطح یک و مقدماتی حوزه علمیه خراسان، طلاب سطح دو و بالاتر حوزه علمیه خراسان، مدیران و کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و نیز مدارس علیمه خواهران و برادران برگزار شده است.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: در اختتامیه نخستین جشنواره «فردا از آن ماست»، ضمن تجلیل از فرزندان طلاب، اساتید، فضلا و مدیران حوزه علمیه خراسان، برنامه هایی نیز برای اوقات فراغت آن ها در سال آینده تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: پس از برگزاری این جشنواره، یک بانک اطلاعاتی نیز از فرزندان نخبه طلاب، اساتید، فضلا و مدیران حوزه علمیه خراسان ایجاد می شود تا از آن ها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، ورزشی و... استفاده و یا برای فعالیت به سازمان ها و نهادهای حوزوی و غیر حوزوی معرفی می شوند.

گفتنی است، اختتامیه نخستین جشنواره «فردا از آن ماست» و جشنواره بزرگ کتابخوانی خانوادگی ویژه طلاب خراسانی، در تالار اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با سخنرانی سید جواد جعفری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود./930/پ202/ص

ارسال نظرات