۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۷۵۶۷۵
در آستانه سال جدید؛

800 نفر از طلاب حوزه های علمیه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اجرایی زائران کوی عشق حوزه علمیه قم، از اعزام 800 نفر از طلاب حوزه های علمیه به مناطق عملیاتی جنوب در آستانه سال جدید خبر داد.
کاروان راهيان نور


علی مصلح، دبیر ستاد اجرایی زائران کوی عشق حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت های ستاد زائران کوی عشق مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: این ستاد که زیر نظر معاونت تهذیب حوزه های علمیه فعالیت می کند کار ساماندهی اعزام طلاب را به مناطق مختلف زیارتی را بر عهده دارد و تاکنون اقدامات بسیار خوبی را در این راستا انجام داده است.

وی اعزام طلاب و فضلای حوزه های علمیه به مناطق عملیاتی جنوب را از جمله مهم ترین برنامه های این ستاد دانست و تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور آشنایی بیشتر طلاب به حال و هوای مناطق عملیاتی جنگ، این ستاد اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی اعزام طلاب به مناطق عملیاتی جنوب کرده است.

مصلح در ادامه از اعزام 800 نفر از طلاب حوزه های علمیه در آستانه سال جدید (سال89) به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بیان داشت: این افراد در قالب اردوهای گروهی و به صورت کاروانی با بیش از بیست دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: این طلاب از مدارس علمیه مشهد، قم و کاشان هستند که از 23 لغایت 28 اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

دبیر ستاد اجرایی زائران کوی عشق حوزه علمیه قم در خصوص هزینه های اعزام طلاب به مناطق عملیاتی جنوب نیز گفت: بخش قابل توجهی از هزینه های این اعزام از محل اعتبارات معاونت تهذیب حوزه های علمیه پرداخت می شود و طلاب تنها سهم ناچیزی را پرداخت می کنند.

مصلح همچنین در خصوص اعزام طلاب به همراه خانواده هایشان به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: بر اساس هماهنگی و تقسیم کار صورت گرفته تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) قم عهده دار اعزام طلاب در این بخش شده است.

دبیر ستاد اجرایی زائران کوی عشق حوزه علمیه قم همچنین در خصوص پخش مستند اعزام طلاب حوزه های علمیه به مناطق عملیاتی جنوب از رسانه ملی گفت: هنوز زمان دقیق پخش این مستند از شبکه دو سیما به ما اعلام نشده است و به احتمال زیاد این مستند در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری در دو قسمت پانزده دقیقه ای پخش خواهد شد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات