۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۵۶۸۷۴
همزمان با سراسر کشور؛

آغاز دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه

آغاز دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه
کرمانشاه ـ همزمان با سراسر کشور، دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همزمان با سراسر کشور، دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه آغاز شد.
 
با انجام انتخابات کرمانشاه که به دور دوم کشیده شد، پرونده انتخابات 6 حوزه انتخابیه در این استان با انتخاب برگزیدگان امروز عملا بسته خواهد شد.
 
انتخابات دور دوم کرمانشاه بین فضل الله رنجبر، ابراهیم رحیمی زنگنه، عبدالرضا مصری و جهانبخش امینی برگزار می شود که از میان این 4 نامزد انتخاباتی 2 نفر راهی مجلس می شوند که پیش از این محمد رشیدی در دور اول انتخابات توانست به مجلس راه پیدا کند.
 
طبق گفته مسئولان ذیربط فرآیند انتخابات در این دوره تمام‌الکترونیکی است، همچنین در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی شامل ۵۴۵ شعبه شهری و ۱۰۰ شعبه روستایی کار اخذ رأی را انجام خواهند داد.
 
برای حضور در این مشارکت ارائه یکی از چهار مدرک معتبر هویتی شامل گواهینامه، شناسنامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه الزامی است.
 
گفتنی است که افرادی می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند که یا در هیچ حوزه‌ای رأی نداده باشند یا اینکه دور اول در حوزه انتخابیه کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخته باشند./1400/
ارسال نظرات