۲۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۵۷۱۹
در مازندران؛

نخستین همایش ملی نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش ملی نقش زن در اصلاح الگوی مصرف نان در ساری برگزار می‌شود.
سال اصلاح الگوي مصرف
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از کمیته اطلاع رسانی نخستین همایش ملی نقش زن در اصلاح الگوی مصرف نان مازندران، محمدرضا حیدری، رییس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، ظهر امروز در نشست هماهنگی این همایش با بیان این که آثار ارائه شده در بخش مقاله به این جشنواره از سطح علمی و کیفی بالایی برخوردار است، اظهار داشت: مشارکت دانشجویان و اساتید دانشگاه های سراسری و آزاد اسلامی در این فراخوان درخور توجه بوده است.

وی با اعلام این که پنج مقاله برتر در این همایش ارائه می شود، تصریح کرد: مقالات برتر این همایش انتخاب شده و در روز برگزاری تقدیر می شوند و علاوه بر آن زنگ انشای نان و درد دل های برکت آسمانی نیز هفته آینده در مدارس استان برگزار می شود.
 
حیدری تصریح کرد: 500 جلد کتاب با محوریت نان، نحوه مصرف و نگه داری آن در این همایش ارائه می شود.

حیدری ارائه فرهنگ صحیح پخت و مصرف نان در خانواده ها از مهم‌ترین رویکردهای این همایش عنوان کرد و گفت: 500 جلد مجله داخلی و خارجی با موضوع نان نیز در نخستین همایش ملی نقش زن در اصلاح الگوی مصرف نان توزیع می شود.

رییس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: این همایش شش و هفت اسفند امسال در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ساری برگزار خواهد شد./950/د102/س
ارسال نظرات