۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۵۷۵۴۶
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، مصداق روحیه امیدواری و اعتقاد به شعار «ما می توانیم» است

توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، مصداق روحیه امیدواری و اعتقاد به شعار «ما می توانیم» است
خجسته مهر گفت: توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی از جمله اقدامات جهادی است که با توان و فکر و مدیریت ایرانی انجام شد و این فاز تفاوت های بسیاری با فازهای دیگر و نشان از روحیه امیدواری و اعتقاد به شعار ما می توانیم دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در دومین روز از رویداد ۳۶ ساعته اختتامیه جام رسانه امید که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به پیشرفت های شکل گرفته در دولت سیزدهم در زمینه پالایشگاه های نفتی اظهار داشت: واقعا پیشرفت های دولت سیزدهم بسیار قابل توجه است که انتشار این پیشرفت ها، گامی موثر در امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به ویژگی های مهم صنعت نفت ایران بیان داشت: قطعا اگر شرکت نفت پویایی لازم را داشته باشد، سایر مجموعه ها نیز به پیشرفت خواهند رسید که این نشان از اهمیت آن دارد که برای رسیدن به موفقیت های بیشتر، باید این صنعت را دانش بنیان کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اولین دستاورد شرکت نفت ایران را رشد تولید دانست و اظهار داشت: تولید نفت کشور با رشد ۷۰ درصدی امروز از دستاوردهای دولت سیزدهم است که تبدیل به رشد صادرات ۵۰ درصدی شده و افزایش درآمدزایی کشور را به دنبال داشته است.

خجسته مهر بیان داشت: امروز ۷۰میلیون به ظرفیت گازی کشور افزوده شده و میدان مشترک پارس جنوبی رکورد حداکثر تولید را زده است و شکر خدا اقدامات مختلفی در شرکت های پالایشی انجام شده که قابل توجه می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی عنوان داشت: این پروژه از جمله اقدامات جهادی است که با توان و فکر و مدیریت ایرانی انجام شد و این فاز تفاوت های بسیاری با فازهای دیگر دارد که نشان از روحیه امیدواری و اعتقاد به شعار ما می توانیم است.

خجسته مهر با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در طرح های شرکت نفت و توجه دولت سیزدهم به این مسئله بیان داشت: در مدت ۸ سال دولت گذشته به میزان ۱۳میلیارد دلار قرارداد بسته شد؛ اما در چند سال اول دور نخست دولت سیزدهم در این زمینه به بیش از 15 میلیارد دلار انعقاد قرارداد شده است.

ارسال نظرات