۲۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۵۷۵۶
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

باید فضای رقابت علمی سالم در دانشگاه‌ها ایجاد شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، در دیدار رییس و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور این استان، گفت: علم سرمایه منطقه ای، بومی و قومی نیست و نباید آن را حبس کرد .
حجت الاسلام سليماني امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، روز گذشته در دیدار رییس، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی علم به رشد وسیعی در کشور رسیده است اما دشمنان با تبلیغات مسموم سعی در تضعیف این روند را دارند .

امام جمعه زاهدان، با بیان اینکه، علم سرمایه منطقه ای، بومی و قومی نیست و نباید آن را حبس کرد، بر انتشار این سرمایه بزرگ و انتقال دانش به تمام اقشار جامعه و در همه مکانها، تأکید کرد .

وی، بیان داشت: گوهر و جوهر علم را باید شناخت، رسالت علم رسالت عام است نه خاص و باید آن را منتقل کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: جای بسی خوشحالی است که دانشگاه پیام نور با توجه به شرایط حاکم و کمبودهای موجود نسبت به دیگر دانشگاهها و دستگاههای دولتی، به چنین جایگاهی دست یافته است .

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، همچنین بر ایجاد فضای رقابت علمی سالم در دانشگاهها و در میان دانشجویان تأکید کرد .

دکتر عیسی پیری، رییس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان، نیز در این دیدار گزارشی از فعالیتهای انجام شده در بخش های مختلف علمی و عمرانی، توسعه فیزیکی ، راه اندازی سامانه آموزشی، جذب و افزایش شمار اعضای هیئت علمی، بازبینی منابع درسی و بهبود نحوه اعلام نمرات به دانشجویان ارائه کرد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات