۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۷۵۷۷۹۵
در پیام تسلیت سپاه کربلا عنوان شد؛

آیت‌الله رئیسی؛ الگوی ماندگاری از یک مدیر انقلابی و مردمی

آیت‌الله رئیسی؛ الگوی ماندگاری از یک مدیر انقلابی و مردمی
مازندران - سپاه کربلا مازندران در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان در پی حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، سپاه کربلا مازندران در پی شهادت آیت الله رئیسی "رئیس جمهور ایران اسلامی" و همراهان ایشان در پی حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرده است.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
شهادت آیت‌الله رئیسـی رئیس جمهـور ایران اسلامـی و همراهان ایشان در سانحه هوایی منطقه ورزقان آذربایجان شرقی را به ساحت مقدس امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی، ملت های آزاده و بیدار جهان، اعضای هیئت دولت مردمی، و خانواده و بستگان معظم این شهید عزیز تسلیت و تبریک عرض می کنیم.

حضرت آیــت الله رئیســی روحانی و مدیری مومن، متعهد، مخلص و مجاهدی که در مناصب مختلف مسئولیتی همواره منشا خیر و گره گشایی های بسیاری به نفع مردم و انقلاب اسلامی بوده و اوج این عظمت و افتخار خدمت و مردم داری ایشان در مسئولیت ریاست جمهوری ایران اسلامی بوده ،که شعار دولت مردمی و ایران قوی را با همان شاخصه های برجسته وجودی اش یعنی روحیه جهادی و انقلابی ، عمل و عینیت بخشید و با حضور در میدان و با برداشتن فاصله ها ، نه تنها در بین مردم اهالی شهرها بلکه کیلومترها آنسوتر در مناطقی که دیدن مسئول برای مردمانش رویا بود به واقع ، معنا و تفسیر بخشید و الگوی ماندگاری از یک مدیر انقلابی و مردمی را به تصویر کشید.

خدمات ارزنده و گرانبهای آیت الله شهید رئیسی در کسوت قوای مقننه و مجریه در گره‌گشایی‌های اقتصادی و معیشتی، در گشودن بن بست های به ظاهر ناگشودنی، در اهتزاز نماد های عزت در مجامع بین المللی و دفاع از کرامت و احیای ارزش های دینی و انقلابی به ویژه در عملیات غرورآفرین وعده صادق و دفاع از آرمان قدس برای همیشه در اذهان و تاریخ پرافتخار این ملت ماندگار خواهند شد.

مردم بصیر و مومن دیار علوی که در آخرین سفر این شهید خدمتگزار به استان مازندران نشان دادند قدردان زحمات خادم ملت هستند حال نیز با دلی محزون تا ابد نام و سیره ایشان را والا و بزرگ خواهد داشت.

بسیج و سپاه کربلا استان مازندران در پایان بار دیگر با تبریک و تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و وزیر امورخارجه و همراهان ایشان در سانحه هوایی ورزقان؛ اطمینان می دهد بی شک مسیر خدمت و گره گشایی های آیت الله رئیسی در تحقق ایرانی قوی به برکت وجود و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، و همراهی و وفاق مسئولین و مردم ادامه خواهد داشت./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات