۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۵۷۸۱
عضو خبرگان رهبری:

نباید از نقش رهبر انقلاب در خاموش کردن فتنه‌های اخیر غافل شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال معجزه بزرگ الهی بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با حماسی خواندن حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال، گفت: مردم ما در این روز بزرگ خود شعار بودند و احتیاج به بلندگویی نداشتند.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی با شکوه عزت و اقتدار نظام را به نمایش گذاستند و فضاهای آلوده ی ماهواره، اینترنت و تبلیغات سوء را در هم شکستند، افزود: این حضور ده ها میلیونی ملت ایران شوک عظیمی بر پیکره استکبار بوده است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این که این حضور حماسی لرزه بر پیکر استکبار جهانی انداخت، اضافه کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی امروز پس از سی و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی پایند هستند و خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه با تأکید بر این که مشروعیت و مقبولیت ما در رهبری مشروع و شایسته خلاصه شده است، تصریح کرد: با وجود ولایت فقیه باید هر چه هست عمل شود و این سو آن سو رفتن معنایی ندارد و همه ما باید تایع ولی فقیه باشیم، چون تنها رهبری جامعه می تواند ایران اسلامی را به سر منزل مقصود برساند.

وی بابیان این که در اتفاقات قبل و بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری عده ای با نا آگاهی و جاه طلبی به حمایت از بیگانگان پرداختند گفت: چنین عملکردهایی با وجود رهبری و ملتی آگاه و در صحنه بی معنا است.

این خطیب جمعه یادآور شد: دشمنان در این دوره از یورش نرم خود، مبارزه را از ملت آغاز کردند تا با ایجاد اختلاف در بین مردم به جای تسلیحات از اختلافات داخلی علیه نظام استفاده نمایند که با اقتدار رهبری به بن بست فکری رسیدند و هیچ گاه نباید از نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری غافل شویم./950/پ202/ص
ارسال نظرات