۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۵۷۸۲
امام جمعه نکاء:

رهبری در جامعه اسلامی پایداری نظام را تضمین می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکاء گفت: اطاعت از رهبری و وحدت ملی، ضامن حیات انقلاب است.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني  امام جمعه نکا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکاء در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اطاعت از رهبری و وحدت ملی، را ضامن حیات انقلاب اسلامی دانست و گفت: خداوند با استفاده از رهبری در جامعه اسلامی پایداری نظام را تضمین کرد، که باید در این راستا تابع ولایت فقیه باشیم.

وی با بیان این که آنچه در فتنه های اخیر از سوی بیگانگان بر برخی از خواص و مردم فریب خورده دیکته شد، فروپاشی نظام و رهبری بود که مقتدارانه و با آگاهی رهبری و ملت فیهم ایران خنثی شد، افزود: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از جنگ نرم آمدند تا نظام را از بین ببرند و با استفاده از تبلیغ ناکارآمدی نظام و دولت در پی ایجاد منافع برای استکبار در ایران بودند.

حجت الاسلام محمدی لایینی با تأکید بر این که رهبری جانشین امام زمان (عج) است و اطاعت از ایشان بر همگان واجب است، خاطر نشان کرد: فتنه های پس از انتخابات در کشور با تدبیر مقام معظم رهبری خاموش شد و ایشان بودند که با دور اندیشی همواره خطر نفوذ دشمنان خارجی را به نخبگان و خواص هشدار می دادند.

امام جمعه نکاء در ادامه با اشاره به حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بیان داشت: ملت ایران با ایمان و هوشمندی، با این حضور حماسی خود راه امام (ره) را که همان راه عزت، عدالت و وحدت کلمه حول ولایت فقیه بود، بار دیگر دشمنان را در بهت و ناباوری فرو برد و آنان را مأیوس کردند.

حجت الاسلام محمدی لایینی همچنین حضور میلیونی ملت ایران در حماسه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشان از اعتقاد، اعتماد و وفاداری آنان نسبت به اصول و ارزش‌های نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:  ملت ما در این روز بزرگ با تمام وجود در دفاع از کشور، انقلاب، امام، رهبری، ارزش‌ها، استقلال، امنیت و آزادی به میدان آمدند که باید شکر گذار خداوند در ایجاد اراده در ملت ایران باشیم.

وی در پایان افزود: دشمنان خارجی و داخلی همچنان به دنبال اختلاف‌افکنی در بین مردم هستند و می‌خواهند تا مسائل فرعی را به جای مسائل اصلی جایگزین کنند که باید نسبت به این توطئه دشمنان هوشیار بود./950/پ202/ص
ارسال نظرات