۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۵۷۸۴
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون جشنواره اندیشه جاوید در دوشهر مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون دومین دوره مسابقه سراسر جشنواره اندیشه جاوید ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در دو شهر مازندران برگزار شد.
انديشه جاويد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آزمون دومین دوره مسابقه سراسر جشنواره اندیشه جاوید ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور صبح امروز در حوزه علمیه ساری و تنکابن برگزار شد.

این مسابقات در سطح کشور در دو بخش کتابخوانی و آثار برگزیده در حوزه های علمیه برگزار شده است و سؤالات این مسابقه از میان کتاب های «حدیث بیداری» و «منشور روحانیت» برای طلاب سطح یک و «آیین انقلاب اسلامی» برای سطح دو انتخاب شد که شرکت کنندگان در مدت 150 دقیقه به 50 سؤال پاسخ دادند.

گفتنی است؛ در بخش آثار برگزیده علمی و هنری مرتبط با امام راحل، طلاب علاقه مند می توانند آثار خود را در بخش هایی نظیر کتاب، مقاله، شعر، خط، طراحی، پایان نامه، داستان و نقاشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار رسا در ساری، در استان مازندران 206 نفر در آزمون دومین دوره مسابقه سراسر جشنواره اندیشه جاوید ویژه طلاب حوزه های علمیه شرکت کردند که از این تعداد 88 نفر آنها طلاب خواهر بودند./950/پ202/ص

ارسال نظرات