۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۵۷۸۶۶
امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت‌وگو با رسا:

شهید آیت الله رئیسی نماد ولایتمداری، مردمی بودن و دغدغه‌مندی برای انقلاب بود

شهید آیت الله رئیسی نماد ولایتمداری، مردمی بودن و دغدغه‌مندی برای انقلاب بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: بی‌شک شهید آیت الله رئیسی نماد بارز یک رئیس جمهور ولایتمدار و مردمی و دغدغه‌مند انقلاب بود و بی‌گمان نام و یاد این عزیز تا همیشه تاریخ در دل ملت ایران زنده می‌ماند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سخنانی اظهار داشت: مصیبت وارده بر ملت ایران غیر قابل جبریان و بسیار سخت بود و از درگاه خداوند متعال برای این شهید والامقام و دیگر همراهانش طلب مغفرت و عافیت می‌نماییم.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: آیت الله رئیسی شخصیتی بی‌نظیر و انقلابی بودند که دغدغه ایشان خدمت به ملت و جامعه و اسلام بود و سرانجام در این راه مقدس جان خود را فدا نمودند و ایشان را باید شهید خدمت نامید.
 
این عالم برجسته کرمانشاهی ادامه داد: آیت الله رئیسی گرچه در جایگاه رئیس جمهوری بودند، ولی با این وجود هرگز به خود اجازه نداد که در اتاق کارش نشیند و مدیریت کشور را از راه دور انجام دهد، این شهید والا مقام همواره در نقاط محروم کشور حضوری مستمر داشتند و در حال خدمات رسانی و سرکشی به استان‌های محروم کشور بودند به نوعی که در طول یک سال چندین بار به برخی از استان‌های محروم و کم‌دست سرکشی می‌کردند و از نزدیک کارها را بررسی می‌نمودند که این نشان می‌دهد دیدگاه ایشان همان دیدگاه شهید رجایی بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین حجتی یادآور شد: بی‌شک شهید آیت الله رئیسی نماد بارز یک رئیس جمهور ولایتمدار و مردمی و دغدغه‌مند انقلاب بود و بی‌گمان نام و یاد این عزیز تا همیشه تاریخ در دل ملت ایران زنده می‌ماند.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان ساخت: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهوری بود که دغدغه محرومان و ملت را داشت و به گفته مسئولان دفتر و همراهان ایشان شهید آیت الله رئیسی بخش بزرگی از وقت خود را در مناطق محروم و کم دست کشور سپری می‌کردند و همواره پای سخنان مردم کشور بودند به گونه‌ای که با تشریفات سر ناسازگاری داشتند بنابراین ایشان یک شهید واقعی و بزرگ بودند که جان خود را فدای آبادانی و اقتدار ایران اسلامی نمودند. روحش شاد و یادش گرامی باد./1400/
ارسال نظرات