۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۵۷۸۸۸
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله رئیسی همانند شهید بهشتی شیفته خدمت بود

آیت الله رئیسی همانند شهید بهشتی شیفته خدمت بود
نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری رئیس جمهور شهید را فردی شیفته خدمت و تقویت کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم عزیز ایران قدرشناس هستند و احساسات خود را نسبت به شخصیت متواضع و مردمی آیت الله رئیسی ابراز می کنند.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شهید آیت الله رئیسی را در جهاتی شبیه شهید بهشتی دانست و افزود: همان گونه که شهید بهشتی خود را شیفته خدمت می دانست، آیت الله رئیسی نیز عاشق خدمت به مردم بود؛ رئیس جمهور خدمت به مردم را نردبانی برای کسب رضایت خداوند و تقرب نزد اولیای الهی و همچنین تقویت بعد کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می دید.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید، بدون خستگی و شبانه روزی تلاش کرد، بیان داشت: کارهایی که در سه سال اخیر در دوره کوتاه دولت سیزدهم انجام شد نسبت به دوره های قبلی بی نظیر است؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در سخنان خود از دولت تمجید کردند. رئیس جمهور فقید، برای آینده مردم و رفاه جامعه کارهای زیربنایی انجام داد تا پیشرفت و عزتمندی مردم تأمین شود. زیربناهایی که در گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود توسط دولت رئیسی مورد توجه قرار گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همت رئیس جمهور را در زدودن فقر از جامعه توصیف کرد و بیان داشت: بهبود وضعیت اقتصادی تمام همت رئیس جمهور بود که موانع داخلی امر از تحقق آن تا حدی جلوگیری کرد. آیت الله رئیسی در مقابل تخریب ها، بی اعتنا بود و وقت خود را صرف خدمت به ملت می کرد. این منش او شباهت فراوانی به منش شهید بهشتی داشت که با صبوری و حوصله بدخواهی و جو مسموم را توانست بشکند. شبیه مظلومیت شهید بهشتی را می توان در سلوک آیت الله رئیسی دید. 

وی در ادامه به واکنش های مردمی به شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی اشاره کرد و افزود: اخلاق بالای مردم ایران اجازه نمی دهد نسبت به خدمتگزاران خود کم گذاشته شود؛ تشییعی که صورت گرفت نشان دهنده وفاداری مردم است و همان احساساتی که در خصوص شهادت حاج قاسم ابراز شد، در حال بروز در پی شهادت آیت الله رئیسی است.

آیت الله حیدری در پایان با اشاره به شادی دشمنان و ضدانقلاب از شهادت آیت الله رئیسی بیان داشت: رئیس دولت سیزدهم بر روی کمک بیگانگان حساب نمی کرد و توانست گره های سیاست خارجی را باز کند و همین شد که دشمنان اسلام ابراز نفرت کنند. همان گونه که شادی دشمنان اسلامی پنهان نیست، در برابر مستضعفان جهان و محور مقاومت با مردم ایران ابراز همدردی می کنند.

ارسال نظرات