۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۷۵۷۸۹۱

قم دوباره میزبانت شد، اما این بار...

قم دوباره میزبانت شد، اما این بار...
سید ابراهیم عزیز! در سفر قبلی تو بودی که به ما قول دادی برای حل مشکلات مردم لحظه ای از کار نایستی و خسته نشوی. شهادت می دهیم خستگی را نا امید کردی تا مردم نا امید نشوند. اما حالا بعد از 60 سال سخت از درد یتیمی تا سالها یتیم نوازی و حمایت از محرومان، دیگر وقت استراحت تو رسیده.

سید ابراهیم عزیز! تو تنها رئیس جمهوری هستی که در سیزده روز 2 بار میهمان شهر قم شدی. خوش آمدی!

دوازده روز پیش مردم شریف استان قم میزبان تو بودند. رسم آن است که میزبان پذیرایی کند از میهمان. اما همه مردم شاهد بودند که تو چگونه قلبهای مردم این شهر را شاد کردی. خودت و ده‌ها مسئولی که با خودت به این استان آورده بودی، گوش شنیدن شده بودید برای دغدغه ها و نگرانی های مردم.

خودم اشک شوق را بر چشمان مردی دیدم که سالها نگران خانه دار شدن بود و تو او را از نگرانی در آوردی. در این شهر نهضت خانه سازی راه انداختی و به او قول دادی که هم برایش خانه میسازی هم برای پرداخت حق مشارکت به او وام میدهی تا هر روز نگران نباشد چطور با ده یا دوازده میلیون تومان درآمد باید هر ماه دوزاده میلیون حق مسکن بپردازد.

همه دولت خود را بسیج کردی تا همه مشکلات مردم را حل کنید. آرمان تو حل همه مشکلات این مردم بود، تا آخرین مشکل را میخواستی حل کنی و گفتی اگر لازم باشد 40 بار به این استان سفر کنی خواهی آمد.

اما چقدر زود آمدی سید!

آمدی که باز هم به درد دل مردم گوش کنی؟ باور کن این بار هیچ کس از مشکلات اقتصادی اش حرفی نمی زند. هیچ کس از گرانی دلار و افزایش قیمت­ها نخواهد گفت. همه فقط یک چیز می خواهند: اینکه اگر میشود دوباره به سر کارت برگردی و این بار همه ما به جای غر زدن کمکت میکنیم تا گره­ها را از زندگی مردم باز کنی. 

نمی‌دانم چرا اشک چشم این مردم خشک نمی‌شود. اشک شوق مردم قم در سفر دوازده روز پیش تو حالا به اشک حسرت و اندوه تبدیل شده است.

در سفر قبلی تو بودی که به ما قول دادی برای حل مشکلات مردم لحظه ای از کار نایستی و خسته نشوی. شهادت میدهیم که خستگی را نا امید کردی تا مردم نا امید نشوند. اما حالا بعد از 60 سال سخت از درد یتیمی تا سالها یتیم نوازی و حمایت از محرومان، دیگر وقت استراحت تو رسیده.

در این سفر ما به تو قول می دهیم که لحظه‌ای از راهی که تو برای این مردم باز کردی برنگردیم و اجازه ندهیم نهضت خدمت رسانی و تکریم مردم به ویژه محرومان و مستضعفان متوقف شود. ما به تو قول میدهیم خستگی را خسته کنیم اما از پیمودن راه پر فیض و فضیلت تو خسته نشویم و به نیابت تو، خدمت به ایران اسلامی و محرومان عالم را تا رفع همه محرومیت‌ها ادامه دهیم.

ما به تو قول می‌دهیم هرگز توطئه‌های دشمنان، تبلیغات مسموم رسانه‌های آلوده شیطانی و گرانی ­ها و کارشکنی‌های خناسان داخلی و خارجی، ما را ناامید نکرده و تا رسیدن به قله­ های بلند تمدن نوین اسلامی امیدوارانه از حرکت نایستیم. 

ما با تو عهد می‌بندیم تا لحظه پر فروغ ظهور پشتیبان امام جامعه باشیم و تا لحظه طلوع خورشید عظمای ولایت، گوش به فرمان او بمانیم و امیدواریم که تو را بار دیگر در میان یاران رجعت کننده حضرت ولیعصر عج الله زیارت کنیم؛ ان‌شاءالله

محمدحسین پیشاهنگ

اول خرداد 1403، شهر مقدس قم

ارسال نظرات