۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۵۷۹۰۲
پیام تسلیت رئیس دانشگاه رضوی؛

دفاع آیت الله رئیسی از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان در خاطر همگان ماندگار خواهد بود

دفاع آیت الله رئیسی از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان در خاطر همگان ماندگار خواهد بود
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، ضمن ابراز اندوه و تسلیت خویش از این حادثه جانکاه، در بیان خصلت های وی به دفاع از مظلومان وایستادگی در برابر ظالمان اشاره کرد که در یاد و خاطر همگان ماندگار خواهد بود.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی با ابراز تاسف و تاثر از این حادثه جانکاه، این اتفاق دردناک را تسلیت گفت و به خصلت های این شهید والا مقام نظیر همراهی با ولایت، دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان اشاره کرد.

متن پیام از قرار زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

سلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ
كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ
إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِين (صافات ۱۰۹ _ ۱۱۱)

حادثه دلخراشی که سبب شهادت خادم الرضا علیه السلام، آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم و مغتنم ایران اسلامی و همراهان وی شد موجب تأسف و تألم گردید.
همراهی با ولایت، دفاع با صلابت از انقلاب و اسلام و مواضع  آگاهانه همراه با حُریت این خدمتگزار مردمی در عرصه های ملی و بین المللی در دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان در یاد و خاطر همگان ماندگار خواهد بود.

فقدان این شخصیت پرتلاش و خستگی ناپذیر، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران را خدمت ولی عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران و خانواده شهدا تسلیت عرض می کنم.
امید است با درایت و راهبری رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) از آثار و عوارض این حادثه جانکاه برای ملت سربلند ایران و نظام اسلامی کاسته شود و راه روشن این شهیدان عزیز تداوم یابد./933/

محسن جهانگیری

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی

جواد رستمی
ارسال نظرات