۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۵۷۹۳۹
بیانیه مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی؛

شهادت؛ پاداش شیفتگان خدمت

شهادت؛ پاداش شیفتگان خدمت
مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی به مناسبت شهادت خادمان ملت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و خادمان ملت بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/۲۳)

شهادت رئیس جمهور جهادی و مکتبی آیت الله رئیسی، وزیر امورخارجه مجاهد و کاردان جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان، امام جمعه مردمی و انقلابی تبریز حضرت آیت الله آل هاشم و استاندار انقلابی و پرتلاش جناب آقای دکتر رحمتی در سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) دوستداران انقلاب را داغدار نمود.

بدون تردید شهادت پاداش این خادمان شیفته خدمت بود که برای کسب رضایت معبود شب از روز نمی شناختند.

ضایعه فقدان این مردان الهی ثلمه ای بر پیکر نظام اسلامی است که از خداوند منان عاجزانه مسئلت داریم تا با فضل و کرمش این ضایعه را جبران فرماید.

اینجانب بعنوان خدمتگزاری کوچک در حوزه علمیه که در طول ۷ سال حضور آیت الله آل هاشم در استان از نزدیک با ایشان در ارتباط بودم شاهد تلاشهای خالصانه و جهادی و دغدغه مند ایشان بودم که حلاوت حضور در محضر ایشان همواره چراغ راه خواهد بود.

همکاران مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در غم جانکاه پدر معنوی و حامی خود داغداریم و از خداوند متعال برای رهبر فرزانه انقلاب شوکت و سلامت و توفیقات روزافزون و برای شهدای خدمت علو درجات و برای ملت شریف ایران بویژه مردم شریف آذربایجان و سایر بازماندگان بخصوص والد مکرم امام جمعه فقید اجر و صبر مسئلت داریم.

سیدابوالفضل موسوی آقداش

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی

وحید نستوهی
ارسال نظرات