۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۵۷۹۵۲
آیت الله حسینی در پیامی:

نظام اسلامی روز به روز ستبرتر و مقاوم‌تر شده است

نظام اسلامی روز به روز ستبرتر و مقاوم‌تر شده است
نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان تصریح کرد: چهل و پنج سال تجربه کرده‌ایم نظام جمهوری اسلامی عقبات سختی را به خوبی پشت سر گذاشته و روز به روز ستبرتر و مقاوم‌تر گردیده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق و نماینده مجلس خبرگان رهبری شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهور و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي

بار دیگر دست قصا و قدر، رکنی از ارکان مبارک جمهوری اسلامی و بازوئی توانمند و مخلص و پرتلاش  را از ما ربود و در ملکوت اعلی از او استقبال نمود.

فاجعه شهادت رئیس جمهور محبوبمان جناب آیت الله رئیسی قدس سره و همراهان ایشان، وزیر محترم امور خارجه و امام جمعه محترم تبریز و سایر عزیزانی که به همراه وی شهد شهادت را نوشیدند غم سنگینی بر قلب ما وارد آورد و ثلمه عظیمی را بر پیکره نظام اسلامی ایجاد کرد ولی همانگونه که رهبر  عظیم الشان فرمودند فقدان این عزیز هیچگونه خللی ایجاد نخواهد کرد.

آری همانگونه که چهل و پنج سال تجربه کرده‌ایم نظام جمهوری اسلامی عقبات سختی را به خوبی پشت سر گذاشته و روز به روز ستبرتر و مقاوم‌تر گردیده است زیرا دست قادر متعال پشتیبان این نظام مقدس  می‌باشد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله العظمی عجل الله تعالی فرجه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله و عموم  ملت دلاور ایران تسلیت عرض نموده و برای بازمانگان این شهیدان بالاخص مادر جناب حضرت آیت الله رئیسی و همسر و فرزندان ایشان از درگاه ایزد منان صبر و سلوان و اجر بی پایان مسالت می‌نمایم و جوار اهل بیت مطهر رسول الله علیهم السلام را برای این شهیدان آرزومندم.

سید مجتبی حسینی؛ نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات