۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۷۵۸۰۱
امام جمعه اردبیل:

دیدار مردم آذربایجان با رهبری نشانه عشق و ارادت مردم این منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: عشق و ارادت مردم آذربایجان به رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر مردم این دیار تجلی یافت.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت:عشق و ارادت مردم آذربایجان به رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر جمعی از مردم این دیار با آیت الله خامنه ای تجلی یافت.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار که به مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 ترتیب یافته بود، مردم آذربایجان را پیشگام در حرکت‌ ها و انقلاب‌ های بزرگ و وفادار به آرمان های انقلاب و امام راحل دانستند.

وی با تاکید بر تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب خاطر نشان کرد: همچنان که رهبری فرمودند؛ پس از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، رسالت مسؤولان در قبال مردم خطیر و حساس است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به بخشی از منویات رهبر فرزانه انقلاب گفت: مسؤولان با جدیت تمام باید به مطالبات مردم پاسخ دهند و کرامت انسانی مردم همیشه در صحنه را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخورد پلیس باکو با عزاداران 28 صفر اظهار داشت: در لائیک ‌ترین کشورها نیز اجازه عزاداری و سینه ‌زنی به مسلمانان داده می‌ شود.

وی اقدام پلیس باکو را مایه خوشحالی صهیونیزم و ارمنستان دانست و ادامه داد: مایه شرم و نگرانی است که در کشور مسلمان جمهوری آذربایجان عزاداران به باد کتک گرفته می‌شود و به آنها پلیس حمله‌ور می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در ادامه با اشاره به دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی گفت: در سایه انقلاب اسلامی ایران و اندیشه والای امام راحل امروز بسیاری از کشورها و دولت‌ها راه عزتمند ملت و حاکمیت خود را دنبال می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال هویت زدایی از جوانان ایرانی هستند، گفت: بمسلمانان دارای هویتی واقعی و حقیقی هستند، اسلام و ایران دارای فرهنگ و مدنیت ممتاز است، از این رو شایسته نیست با چنین غنای فرهنگی به تحفه‌های خارجی نگاه کنیم./935/پ202/ص

ارسال نظرات