۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۵۸۰۱۸
حجت الاسلام محمدیان:

شهید ‌آل‌هاشم فرهنگی جدید در مشی و منش امامت جمعه ‌ایجاد کرد

شهید ‌آل‌هاشم فرهنگی جدید در مشی و منش امامت جمعه ‌ایجاد کرد
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: شهید آیت‌الله آل هاشم فرهنگی جدید در مشی و منش امامت جمعه کشور ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمد محمدیان در مراسم تشییع پیکر مطهر امام جمعه محبوب، آیت‌الله شهید آل‌هاشم ضمن تسلیت به پدر بزرگوار، خانواده مکرم و مردم شریف تبریز گفت: حادثه تلخ شهادت آیت‌الله آل‌هاشم، مصیبتی بزرگ برای مردم تبریز است.

وی مردم شهیدپرور تبریز را اسوه محبت و پایداری‌ دانست و گفت: مصیبت فقدان امام جمعه محبوب، شهید آیت‌الله آل‌هاشم مصداق آیه شریفه "عسی عن تکرهوا شیئا" است که یقینا خیر شهادت وعده الهی است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری به بشارت خدا مؤمنان اشاره کرد و افزود: امیدواریم در ادامه راه نوانی شهدا، با استقامت این راه را بپیماییم.

حجت‌الاسلام محمدیان مصیبت اخیر مردم ایران را از جهات مختلف قابل توجه دانست و گفت: بهترین خادمان ملت را در این سانحه از دست دادیم و خداوند متعال، نقطه عطفی در نظام اسلامی و حرکت رو به جلوی نظام ایجاد خواهد کرد.

وی از به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهیدان سرفراز یاد کرد و گفت: این مصیبت سنگین را خدمت رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنیم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به محبوبیت شهید آیت‌الله آل‌هاشم و شهید مالک رحمتی گفت: مردم سرفراز تبریز در این حادثه دو گوهر ناب را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

حجت‌الاسلام محمدیان به جنبه‌های شخصیتی شهید آیت‌الله آل‌هاشم اشاره کرد و اذعان کرد: ایشان امام جمعه‌ای بودند که تراز نماز جمعه را بسیار بالا بردند؛ به شدت مورد علاقه رهبر انقلاب بودند و فرهنگی جدید در مشی و منش امامت جمعه در کشور ایجاد کردند.

وی از صفا و خلوص و مردم‌داری شهید آیت‌الله آل‌هاشم سخن به میان آورد و گفت: تقدیر شهادت ایشان در کنار رییسی عزیز، بیان‌گر این بود که ایشان و دیگر شهیدان این سانحه در صفا و مردم‌داری از یک جنس بودند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری شهید آیت‌الله آل‌هاشم را از منتظران شهادت دانست و گفت: ایشان مصداق آیه شریفه "و منهم من ینتظر" بودند که خود را وقف مردم و نظام اسلامی کرده‌ بودند.

ارسال نظرات