۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۵۸۰۱۹
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا:

رئیس جمهور بعدی باید ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی باشد

رئیس جمهور بعدی باید ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی باشد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه رئیس جمهور بعدی باید منش و روش شهید آیت الله رئیسی را سرلوحه کار خود قرار دهد، تصریح کرد: این شهید بزرگوار الگوی بسیار خوبی برای مسئولان کشور است.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور مجاهد آیت الله سید ابراهیم رئیسی به مردم ایران اسلامی با اشاره به ویژگی های مثبت ایشان عنوان داشت: سخن گفتن از خصوصیات شهید آیت الله رئیسی و خدمات و فعالیت های بسیار ایشان در طول سه سال از دولت این مرد بزرگ، نیاز به صرف زمان بسیاری دارد و برای هر منصفی ثابت است که فعالیت های ایشان و دولتمردان تحت امر او، فعالیت های قابل توجه و چشمگیری می باشد.

تلاش وافر آیت الله رئیسی برای پیشبرد اهداف انقلاب 

وی افزود: اگر با انصاف و قضاوت عادلانه به مسائل نگاه کنیم، خواهیم دید که آیت الله رئیسی با شرایط خاص تحریمی که در زمان روی کارآمدن دولت سیزدهم وجود داشت - امکان فروش نفت در کمترین حالت بود و همچنین در شرایطی که وزیر مسکن دولت قبلی گفت که افتخار من این است که «حتی یک خانه هم نساخته ام» و نیز با شرایط سخت تورم و بدهی های دولت قبل - اقدامات بسیار خوبی را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت آن انجام داده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: فعالیت ها و خدمات شهید آیت الله رئیسی و همکاران این مردِ مجاهدِ فی سبیل الله و همکاران ایشان برای هر انسان منصفی ثابت است؛ رئیس جمهوری که حتی در روزهای تعطیل نیز در تلاش جهادی برای رفع مشکلات مردم بود و این چیزی است که به اصطلاح «اَظهرُ منَ الشّمس» است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به سفرهای استانی متعدد شهید آیت الله رئیسی به استان ها و اهتمام ایشان به ادامه سفرهای استانی خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی توجه ویژه ای به سفرهای استانی داشت؛ به طوری که وقتی مسئولین امنیتی، ایشان را از سفر به برخی مناطق منع می کردند؛ اما این سید بزرگوار، شب و روز نمی شناخت و برای رفع مشکلات مردم، جان خود را در دست گرفته و همچون سربازی در این مسیر قدم بر می داشت.

شهید آیت الله رئیسی؛ سرباز و افتخار اسلام و حوزه علمیه

وی افزود: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سرباز و افتخاری برای اسلام، حوزه های علمیه، جمهوری اسلامی بود و ایشان نمونه ای در منطقه برای پیشبرد اسلامی و اهداف اسلامی بود که نبود آن، ضایعه ای بس بزرگ و اسفناک است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی ولایت مداری شهید آیت الله رئیسی و اطاعت پذیری او از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ولایتمداری شهید آیت الله رئیسی به معنای واقعی کلمه، از جمله خصوصیات و ویژگی های ایشان بود و اطاعت صددرصدی از رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت.

شهید آیت الله رئیسی شخصیتی ولایت مدار بود

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی هرچه را که تشخیص می داد که رهبر انقلاب، وظیفه ای برای او معین کرده اند، نه تنها از انجام وظیفه تخطی نمی کرد؛ بلکه بیش از چیزی که رهبر انقلاب توقع داشتند، عمل می کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به فعالیت ها و خدمات اقتصادی شهید آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: در زمان دولت ایشان ما دیدیم که چقدر کارخانه ها احیا شدند؛ چقدر تولیدی های راکد به راه افتادند و پاشنه اقتصاد ایران اسلامی شروع به چرخیدن کرد.

وی افزود: فعالیت های شهید آیت الله رئیسی در زمینه کمک به رونق تولید و راه اندازی مراکز تولیدی مختلف در کشور -که با بی مهری های دولت های گذشته، از کار افتاده و یا امیدی به راه اندازی آنان نبود - الگوی بسیار خوبی برای روسای جمهور دیگر است و مردم ایران، این تلاش ها و خدمات ایشان را فراموش نخواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: امیدواریم رئیس جمهوری که بتواند ادامه دهنده راه شهید آیت الله رئیسی باشد بر سر کار آمده و بتواند با قوت و قدرت در راه خدمت به مردم، مسیر شهدای خدمت را ادامه دهد.

ارسال نظرات