۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۵۸۰۴۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: 

ادامه راه و عمل به سیره شهدا رسالتی خطیر بر دوش ماست

ادامه راه و عمل به سیره شهدا رسالتی خطیر بر دوش ماست
حجت الاسلام هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای خدمت گفت: همه ما باید راه شهدا را ادامه و به سیره آنان عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز در آیین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد، به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه، سالروز پیروزی آزادی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر یک پیروزی بزرگ برای کشور بود.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به تقارن سالروز آزادسازی خرمشهر با تشییع و خاکسپاری یکی از فرزندان خرمشهر، رئیس جمهور محبوب کشور افزود: شهادت و فقدان آیت الله رئیسی هرچند ضایعه‌ای اسفناک، سخت و در نوع خودش جبران نشدنی است اما باید تسلیم مقدرات الهی باشیم.

وی ادامه داد: به تاسی از تشییع جنازه شهید سیدابراهیم رئیسی در مشهد مقدس، امروز آمده ایم که در کنار شهدا باشیم و به تعبیر آیت الله رئیسی در زمانی که در آستان قدس رضوی داشتند می‌فرمودند کل کشور حرم امام رضا(ع) است؛ از همین‌جا نیز ما در مراسم تشییع ایشان شرکت کنیم‌.

وی با بیان اینکه عملیات حاج عمران سنبل این کشور بود و از افتخارات استان لرستان است، ادامه داد: شهید محمدبروجردی در یک خرداد از استان لرستان از شهدای خرمشهر، شهدای حاج عمران، شهید بروجردی‌ها و شهید رئیسی‌ها و همه شهدا در مکتب سیدالسالار شهیدان هستند و از قرآن امام زمان(عج) و از شهدا مسالت می گیریم که کمک کنند ادامه دهنده راه شهدا و این مکتب باشیم.

حجت الاسلام هاشمی بیان ‌کرد: شهدا جسم‌شان را به خاک می سپارند، روح‌شان را به خدا و طریق‌شان را به ما می‌دهند و ما باید به این سیره شهدا عمل کنیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات