۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۵۸۰۵۸
سرلشکر صفوی:

شهید امیرعبداللهیان سربلندی کشور را در صحنه بین‌المللی رقم زد

شهید امیرعبداللهیان سربلندی کشور را در صحنه بین‌المللی رقم زد
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی، نوشت: شهید حسین امیرعبداللهیان افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور را در صحنه بین‌المللی رقم زد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی شهادت حسین امیر عبداللهیان وزیر فقید امور خارجه را تسلیت گفت و اقدامات این شهید را موجب افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور در صحنه بین الملل دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خانواده محترم شهید حسین امیر عبداللهیان

وزیر به عرش پیوسته امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

شهادت پرافتخار وزیر جهادی و خستگی‌ناپذیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران "آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان" در سانحه غم انگیز بالگردی در همراهی با خادم الرضا (ع) و خادم جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت را تسلیت عرض می‌نمایم.

مجاهدت‌های صادقانه و هوشمندانه آن شهید ارجمند که به زیور انقلابیگری و ولایت مداری آراسته بود، طی دوره تصدی مسئولیت وزارت امور خارجه، پیشبرد عزتمندانه سیاست خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چارچوب آرمان‌های بلند و تمدن ساز انقلاب و صیانت همه جانبه از مصالح و منافع ملی را تضمین و موجبات افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور در صحنه بین الملل را رقم زد.

بی‌تردید نقش آفرینی‌های سترگ و عزت آفرین آن شهید والا مقام برای همیشه الهام بخش و همواره مورد تکریم و ستایش ملت شریف و قدرشناس ایران خواهد بود.

به روح بلند شهیدان قافله خدمت به ویژه شهید حسین امیر عبداللهیان عزیز درود می‌فرستم و از خدای قادر متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام و برای خانواده محترم و فرزندان آن دوست عزیز و سایر سوگ دیدگان مکرم، شکیبایی مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی؛ دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

ارسال نظرات