۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۵۸۰۸۸
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

مردمی بودن و فروتنی از شاخص‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی بود

مردمی بودن و فروتنی از شاخص‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی مردمی بودن و فروتنی وی بود تا جایی که برای بررسی مشکلات و کاستی‌های کشور به دورترین مناطق کشور سفر می‌کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده صبح امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی در کرمانشاه و با حضور طلاب و روحانیون این استان برگزار شد، در سخنانی عنوان کرد: شهید آیت الله رئیسی را می‌توان شهید خدمت به انقلاب و ملت نامید.
 
این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی نمونه بارز یک رئیس جمهور مردمی و انقلابی و متعهد به اخلاقیات بود که نهایتاً در همان مسیری که شهدای بزرگ این انقلاب گام برداشته بودند به شهادت رسید.
 
حجت الاسلام رضوانی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی شهید خدمت و شهید صداقت بود، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی با وجود ایجاد حاشیه‌هایی که برایش ایجاد کردند هرگز تحت تاثیر آنها قرار نگرفت و همواره در مسیر خدمت به ملت قرار داشت و نهایتاً در همین مسیر نیز جان خود را فدا نمود.
 
وی افزود: یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی مردمی بودن و فروتنی وی بود تا جایی که برای بررسی مشکلات و کاستی‌های کشور به دورترین مناطق کشور سفر می‌کردند و از نزدیک با مردم دیدار داشتند و پای سخنان آنان می‌نشست که این امر باعث شده بود از ایشان یک شخصیت مردمی و دوست داشتنی ساخته شود.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسیر و راه شهید آیت الله رئیسی هرگز فراموش نشود و مسئولان و بویژه رئیس جمهور آینده کارهای شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهد و به نوعی ادامه دهنده و مکمل دولت سیزدهم باشد./1400/
ارسال نظرات