۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۵۸۰۸۹
آیت الله میرباقری:

بزرگی و عظمت آیت‌الله رئیسی بیش از آن چیزی است که ما دیده و شنیده‌ایم/ رئیس جمهور شهید، مَرد میدان مجاهدت بود

بزرگی و عظمت آیت‌الله رئیسی بیش از آن چیزی است که ما دیده و شنیده‌ایم/ رئیس جمهور شهید، مَرد میدان مجاهدت بود
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهید آیت الله رئیسی مردم میدان مجاهدت بود، تواضع، مردم داری، خضوع، خشوع و انس با معبود را از خصوصیات بارز او دانست و عنوان داشت: بزرگی و عظمت شهید رئیسی بیش از آن چیزی است که ما دیده و شنیده ایم.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت به ویژه شهیدِ جمهور، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی از سوی آیت الله عباس کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری در مدرسه امام حسین علیه السلام قم برگزار شد.
 
در این مراسم که با حضور علما، اساتید و طلاب و روحانیون همراه بود، حاضران با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش را گرامی داشتند.
 
آیت الله سید محمدمهدی میرباقری نماینده مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان عزیز ایشان، حضور میلیونی و کم سابقه مردم ایران در مراسمات تشییع شهدای والامقام در شهرهای مختلف را نشان دهنده حق شناسی مردم ایران نسبت به خدمات، مجاهدت‌ها و تلاش‌های رئیس جمهور فقید و شهید، ارزیابی کرد. 
 
م/
 
آیت الله میرباقری تاکید کرد: مردم بدانند که اگر در میدانِ حرکت به سمت ظهور هستیم، این میدان نیاز به استقامت دارد که قطعاً برکات بسیار زیادی در این مسیر وجود خواهد داشت و مردم ایران ظرفیت برداشتن بارهای عظیم را دارند و ان شاءالله این بار را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.
 
حق شناسی مردم ایران
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هر کدام از این شهدای والامقام گوهرهای نایابی هستند که حقیقتاً مردم، حق شناسی خوبی نسبت به آنان انجام دادند، آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی را مصداق آیه شریفه «مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا» ذکر کرد.
 
وی افزود: این بزرگواران تا پای جان استقامت کرده و مرد میدان مجاهدت بودند. چنین افرادی می‌توانند خود را وقف خدمت به مردم کنند.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه قم، تواضع، مردم داری، خضوع، خشوع و انس با معبود را از ویژگی‌ها و خصوصیات بارز مرحوم شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی ذکر و تاکید کرد: بزرگی و عظمت ایشان بیش از آن چیزی بود که ما دیده و شنیده بودیم و فوز شهادت و همجواری با امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام، پاداش الهی برای مجاهدت‌های ایشان بود.
 
م/
 
رئیس جمهور شهید در هر مسئولیتی که قرار داشت، مردم را فراموش نمی‌کرد
 
آیت الله میرباقری با تاکید بر اینکه رئیس جمهور شهید در هر مسئولیتی که قرار داشت، مردم را فراموش نمی‌کرد و تواضع او در مقابل مردم حقیقی بود، اظهار داشت: آیت الله رئیسی در موقف اداره کشور، مسئولی در تراز جمهوری اسلامی بود‌ و آنهایی که تصور می‌کنند با سازش و کنار آمدن با غرب مشکلات را حل می‌کنند در اشتباه بسیار بزرگی به سر می‌برند؛ این‌ها بزرگ‌ترین خیانت‌ها را مرتکب می‌شوند.
 
اهتمام رئیس جمهور شهید بر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه‌مندی و اهتمام و جدیت رئیس جمهور شهید در تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و پیگیری گفتمان و منویات امامین انقلاب خاطرنشان کرد: آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در کنار حل مشکلات داخلی، رسیدن به قله‌ها را فراموش نمی‌کرد و همواره در عین تلاش برای حل مشکلات مردم در کشور، دنبال این بود که آرمان‌های بزرگ انقلاب در سطح بین‌المللی و قدرت برتری جبهه اسلام و حق، محقق شود.
 
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: حتماً در این مصیبت و ابتلای عظیم و خون‌های پاکی که در مسیر مجاهدت ریخته شد، برکاتی نهفته است که این رخداد، مبدأ تحولات مهمی به نفع جبهه اسلام و مقاومت اسلامی خواهد بود.
ارسال نظرات