۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۵۸۱۰۴

قدردانی فرمانده سپاه بناب از حضور پرشور مردم در مراسم وداع با شهدای خدمت

قدردانی فرمانده سپاه بناب از حضور پرشور مردم در مراسم وداع با شهدای خدمت
فرمانده سپاه ناحیه بناب طی پیامی از حضور قدرشناسانه و وصف نشدنی مردم مومن و متدین شهرستان بناب در مراسم وداع با شهدای خدمت بخصوص در مراسم تشییع پیکر استاندار انقلابی شهید مالک رحمتی در مراغه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، سرهنگ اصغر اسفندیاری، فرمانده سپاه ناحیه بناب طی پیامی از حضور قدرشناسانه و وصف نشدنی مردم مومن و متدین شهرستان بناب در مراسم وداع با شهدای خدمت بخصوص در مراسم تشییع پیکر استاندار انقلابی شهید مالک رحمتی در مراغه قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَإِذۡ تَأَذَّنَ رَبُّكُمۡ لَئِن شَكَرۡتُمۡ لَأَزِيدَنَّكُمۡ"

(ابراهیم - ۷)

شکوه حماسه بی‌نظیر مردم انقلابی شهرستان بناب به همراه مردم عزیز مراغه، در مراسم تشییع پیکر شهید مالک رحمتی امروز در مراغه و تشییع شهدای خدمت در تبریز، تجدید میثاقی بود با آرمان‌های بلند امامین انقلاب، شهدا و خصوصاً خادم الرضا(ع)، شهید جمهور، حضرت آیت الله رئیسی. 

ضمن عرض تسلیت مجدد به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی، از حضور قدرشناسانه و وصف نشدنی مردم شریف شهرستان بناب در مراسم وداع با شهدای خدمت، تقدیر و تشکر می کنم.

امروز شهرستان مراغه، شاهد وداعی باشکوه و بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی بود. مردم همیشه در صحنه شهرستان بناب و مراغه و شهرهای همجوار امروز با حضور باشکوه خود در تشییع شهید دکتر مالک رحمتی حماسه دیگر آفریدند و ثابت کردند همچنان به عنوان اولین‌ها در صحنه هستند و قدردان خدمتگزاران واقعی خود هستند. امروز همه آمده‌ بودند، از کوچک و بزرگ و پیر و جوان و دلاور مردان و شیرزنان همه در مراسم حضور داشتند.

شهید رئیسی و همراهان ایشان به همه ما ثابت کردند که با خدمت صادقانه می توان رضایت خدا و مردم را جلب کرد و انشالله ما نیز با ادامه این مسیر بتوانیم عاقبت‌ به‌ خیر شویم‌.

سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب

وحید نستوهی
ارسال نظرات