۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۵۸۲۳۴
آیت‌الله طبسی خطاب به دشمنان انقلاب:

شهادت شهدای خدمت، بسیاری از توطئه ها را نقش بر آب کرد

شهادت شهدای خدمت، بسیاری از توطئه ها را نقش بر آب کرد
استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: دشمنان بیان می کنند که ما مانده ایم با این حضور پرشور ملت ایران چه کنیم، که به آنان پاسخ می دهیم؛ از این ناراحتی ها بمیرید و سر خود را به دیوار بکوبید.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله نجم الدین طبسی در جلسه طلاب و فضلای طبسی مقیم قم که در مسجد امام حسین (علیه السلام) قم برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغات علیه روحانیت و جوسازی علیه انقلاب در فضای مجازی بسیار شدید است؛ اما شهادت شهدای خدمت، بسیاری از توطئه ها را نقش بر آب کرد و تبلیغات آنان را بر هم ریخته است.
 
وی اظهار داشت: دشمنان بیان می کنند که ما مانده ایم با این حضور پرشور ملت ایران چه کنیم که به آنان پاسخ می دهیم؛ از این ناراحتی ها بمیرید و سر خود را به دیوار بکوبید.
 
این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: حضور پرشور مردم در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس نشان داد که مردم با دین، اسلام، انقلاب و روحانیت هستند و باید از این فرصت استفاده کرد.
 
آیت الله مروجی طبسی بیان داشت: روحانیت اگر در میان مردم نباشد و خدمت نکند، افراد دیگری به میدان آمده و عرصه را به دست می گیرند؛ نباید در این میدان کم کاری کرد و باید احساس مسئولیت داشته باشیم.
ارسال نظرات