۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۵۸۲۷۰

رسانه عبری: پیروزی فراگیر بر حماس دور از دسترس است

رسانه عبری: پیروزی فراگیر بر حماس دور از دسترس است
تحلیل‌گر و ستون‌نویس صهیونیست روزنامه اسرائیلی در واکنش به حمله موشکی دیروز حماس به تل‌آویو گفت که پیروزی فراگیر بر حماس دوز از دسترس است.

تحلیل‌گر و ستون‌نویس صهیونیست یک روزنامه اسرائیلی در واکنش به حمله موشکی دیروز حماس به تل‌آویو که از جنوبی‌ترین منطقه غزه صورت گرفت گفت که پیروزی فراگیر بر حماس دور از دسترس است.

یوآو لیمور، تحلیل‌گر و ستون‌نویس روزنامه "اسرائیل هیوم" در واکنش به حمله موشکی دیروز حماس به تل‌آویو نوشت: حماس دیروز بعد از هفت ماه و برای بار دیگر ثابت کرد که پیروزی فراگیر (برای اسرائیل) دور از دست‌رس است.

این تحلیل‌گر صهیونیست افزود: دیروز موشک‌هایی که از منطقه مرکزی (رفح) شلیک شد، به ما یاد داد که حماس همچنان قدرت نظامی خود را دارد و این قدرت نظامی هنوز وجود دارد و به خطر نیفتاده است.

در همین راستا، پایگاه خبری عبری زبان ماکو تارنمای شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز در گزارشی اعتراف کرد در سایه از سرگیری حملات موشکی گروه‌های فلسطینی از داخل نوار غزه، ارزیابی‌های ارتش اسرائیل نشان می‌دهند که این گروه‌ها همچنان هزاران موشک کوتاه برد و صدها موشک دور برد در اختیار دارند.

در این گزارش آمده است، بعد از گذشت حدود 8 ماه از آغاز جنگ شمشیرهای آهنین، گروه حماس همچنان حجم زیادی از موشک‌ها را در اختیار دارد و دلیل آن هم مجموعه موشک‌هایی است که از غزه به سوی شهرهای مرکزی (فلسطین اشغالی) شلیک کرد، درحالی که حملات موشکی خود را به سوی شهرک‌های پیرامونی غزه و نیز شهرهای جنوب ادامه می‌دهد.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیروز شهر تل‌آویو را با تعداد زیادی موشک هدف قرار داد.

همزمان با اعلام این خبر، رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که سامانه‌های هشدار شلیک موشک و راکت در شهر تل‌آویو و حومه آن فعال شده است و 15 مورد صدای انفجار در منطقه تل‌آ‌ویو به گوش رسیده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات