۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۵۸۲۹۱

آئین گراميداشت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید و همراهان برگزار شد

آئین گراميداشت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید و همراهان برگزار شد
با مشارکت و همراهی جامعه رسانه ای استان قم، آئین گراميداشت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید و همراهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، بامشارکت و همراهی جامعه رسانه ای استان قم، آئین گراميداشت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید و همراهان با عنوان «مزد خدمت» در مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار می شد.

عموزاده مدیر کل ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم با اشاره به «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» اظهار داشت: شهدا عند ربهم یرزقوت هستند و رسیدن به درجه شهادت، افتخاری است که نصیب هرکسی نمی شود.

بی‌درد بودن، بالاترین درد است

آقای محمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی کشور در این مراسم بیان داشت،: دولت مردانی که در نظام اسلامی خدمت می کنند، باید اهل درد باشند؛ چراکه بی‌دردی، بالاترین دردها است.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، کسی است که اهل درد بودند و انسان بی درد هیچ مسئولیت اجتماعی برای خود تعریف نمی کند و ما تا درد را خریدار نباشیم، ما را در زمره خوبان قرار نمی دهند.

م/ آئین گراميداشت سیدالشهدی خدمت رئیس جمهور شهید و همراهان برگزار می شود

محمدحسین همتی‌نژاد رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم با اشاره به اهتمام حکیمانه شهید آیت الله رئیسی به رسانه و فعالیت های رسانه ای بیان داشت: آیت الله رئیسی توجه حکیمانه ای به رسانه داشت و انتشار رسانه ها از خضوع خود نسبت به مردم را دوست داشت.

وی افزود: شهید رئیسی اصلا از طریق رسانه با مخالفان خود برخورد نکرد و به اتهامات دیگران به خود پاسخ نداد و حاضر نبود از خدمات دولتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم با اشاره به علاقه مردم به رئیس جمهور شهید و کمک آنان برای پیدا کردن بالگرد حامل رئیس جمهور ابراز کرد: در هنگام حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه، همه مردم از اقشار مختلف، پای کار آمده بودند و دنبال بالگرد رئیس جمهور می گشتند.

خصوصیات شهید امیرعبداللهیان

آقای مکارم، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در قم با اشاره به خصوصیات و ویژگی های شهید امیرعبداللهیان بیان داشت: این شهید بزرگوار بسیار دوستدار خانواده بود و به خانواده اهمیت می داد و در سفرهایی که خانم ایشان همراه می آمد، شهید امیرعبداللهیان هزینه های همراهی خانواده خود را جدا کرده و به حساب دولت واریز می کرد.

وی با اشاره به خصوصیت دنیاگریزی شهید امیرعبدللهیان و عدم دلبستگی به دنیا افزود: این شهید بزرگوار به زرق و برق های دنیوی توجه نمی کرد و در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی خستگی ناپذیر بود.

م/ آئین گراميداشت سیدالشهدی خدمت رئیس جمهور شهید و همراهان برگزار می شود

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در قم بیان داشت: شهید امیرعبداللهیان بسیار اخلاق مدار و دارای اخلاق اسلامی بود و در تواضع و فروتنی زبانزد ما در وزارت خارجه بود.

مکارم با اشاره به تولید کلیپ های تولید شده از سوی دشمنان و آلبانی نشین ها بر علیه شهید امیرعبداللهیان بیان داشت: شهید امیرعبداللهیان، هیچ توجهی به هجمه های توخالی و تحریف شده دشمنان نمی کرد؛ هرچند از تحریف هایی که از سخنان ایشان می شد، ناراحت بود.

ارسال نظرات