۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۵۸۳۴۴
مدیر بنیاد مهدویت لرستان:

دوره تربیت مربی تخصصی معارف مهدویت برگزار می شود

دوره تربیت مربی تخصصی معارف مهدویت برگزار می شود
حجت الاسلام چراغی از برگزاری دوره تربیت مربی تخصصی معارف مهدویت خبر داد و گفت: این دوره با هدف کادرسازی و یاورپروری برای انقلاب جهانی امام عصر(عج) برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: دوره تربیت مربی تخصصی معارف مهدویت ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی با هدف تربیت اساتید و کارشناسان مهدوی، کادرسازی و یاورپروری برای انقلاب جهانی امام عصر(عج) برگزار می شود.

حجت الاسلام چراغی تاریخ ثبت نام در این دوره را اول خرداد ماه تا ۲۰ خرداد عنوان کرد و افزود: پایان خردادماه مصاحبه شرکت کنندگان انجام می شود.

مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در دوره تربیت مربی تخصصی معارف مهدویت برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۶۶۳۳۳۳۶۴۱۵ تماس حاصل فرمایید.

وی بیان کرد: پذیرفته شدگان در این دوره می توانند در طرح سراسری یاران موعود آموزش و پرورش تدریس نمایند و همچنین معرفی و اعزام جهت تبلیغ و تدریس معارف مهدویت به مجموعه های مختلف، امکان شرکت در کارگروه های تخصصی و حمایت از پژوهش ها و تالیفات مهدوی از دیگر امتیازات این دوره است.

علاقمندان با مرتجعه به آدرس خیایان شریعتی، بالاتر از منابع طبیعی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) بنیاد مهدویت استان لرستان می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند و همچنین قابل ذکر است که در صورت تغییر تلفن و آدرس متعاقبا اعلام خواهد شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات